Find job

Allround regnskabsassistent søges til internationalt fokuseret handelsvirksomhed i Storkøbenhavn


 

Beskrivelse

I en international, dynamisk og velfungerende virksomhed i Storkøbenhavn, i en afdeling bestående af fire inklusive dig selv, bliver du med reference til regnskabschefen ansvarlig for følgende opgaver:

  • Leverandørfaktura, håndtering
  • Kreditnotaer, håndtering
  • Bogføring
  • Lønkontrol, indtastning af timesedler
  • Afstemninger
  • Ad hoc

Om virksomheden

Der er her tale om en international virksomhed med hovedsæde i Danmark. Der er mere end 500 ansatte i virksomheden på verdensplan, hvoraf 80 arbejder i Danmark. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold, såsom kantine- og frugtordning, pensionsordning, sundhedsforsikring og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Du er forholdsvis selvkørende og du kender til de opgaver, der optræder i den daglige regnskabsmæssige administration. Du vil træde til i afdelingen, hvor byrden er størst. Du fungerer godt i et fagligt kompetent miljø, du er nysgerrig, og du har en god fornemmelse for sæsonen i en regnskabsafdeling

IT-kompetencer

Navision + Excel

Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Engelsk er et krav

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

Job ID: 2656
Kontrakt type: Fast stilling
Arbejdstid: Fuldtid
Løn: Løn efter kvalifikationer
Sted: Storkøbenhavn
Ansættelsesstart: Hurtigst muligt

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Storkøbenhavn

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.