Find job

Lyreco Mid Market søger Area Sales Manager

Lyreco er i dag Danmarks største B2B leverandør af kontorprodukter, og selv om vi er en stor leverandør, tror vi på service og engagement i detaljerne, da det giver overblik og mulighed for, at vores succes kan fortsætte.

Lige nu står vi og mangler en Area Sales Manager til at tage del i vores succes. Du skal være med til at lede og udvikle et team af sælgere i hele Danmark, med særligt fokus på vores Mid Market kunder (100 til 250 medarbejdere).

Til stillingen som Area Sales Manager tilbyder vi en fast løn, attraktiv bonusordning, firmabil, pensionsordning og en god sundhedsforsikring. Du kommer til at arbejde hjemmefra samt ude i felten, hvor du har til opgave at udvikle og motivere sælgerne, for at skabe de bedste omstændigheder for dem, når de skal ud og sælge til kunderne.

Det er essentielt for os at levere en fantastisk service til vores kunder, da dette er nøglen til vores troværdighed og succes. Vi leder efter en person, som kan leve op til vores høje krav til service. Det er vigtigt, at du tidligere har arbejdet med at lede og udvikle andre mennesker og det er et plus, men ikke et krav, hvis du har erfaring inden for forretningsudvikling.

Som Area Sales Manager i Lyreco skal du have et skarpt fokus på at skabe gode og lukrative resultater. Du vil blive ansvarlig for at lede et team af sælgere med henblik på at vinde nye kunder, samt fastholde eksisterende kunder med fokus på at vedligeholde disse og øge salget.

Du bliver ansvarlig for teamets overordnede udvikling og resultater, heriblandt overholdelse af budget, og det er dit ansvar at formidle salgsmålene til dit team, samtidig med, at du coacher, inspirerer og motiverer dem til at opnå disse salgsmål.

Vi forventer, at du:

  • Har relevant erfaring fra tidligere jobs, hvor du har haft succes med at opnå salgsmål- og budgetter gennem ledelse af et team.
  • Har kompetencer til at kunne lede andre mennesker og har viden om coaching og udvikling
  • Er villig til at arbejde i et dynamisk job, hvor tempoet er højt og der stilles høje krav
  • Har kompetencer inden for kommunikation og ledelse
  • Er udadvendt og har gode sociale kompetencer
  • Har tidligere erfaring fra et job, hvor du var vant til at arbejde med mål og evt. budgetter, og hvor egen performance og udvikling var essentielt
  • Har evnen til at sælge og forhandle på alle niveauer
  • Har gode IT-kompetencer og er stærk i Excel og PowerPoint
  • Er ekspert i at planlægge din egen tid og at du er struktureret
  • Har viden og erfaring inden for B2B markedet

Så hvis du søger en unik mulighed for at udvikle og booste din karrierer i salgsbranchen, hvor du får erfaring inden for bl.a salgsledelse, og du kan genkende dig selv i ovenstående beskrivelse, så vil vi meget gerne høre fra dig.

Har du spørgsmål til denne stilling, kontakt venligst:
Lasse Jansen, Recruitment Manager Scandinavia - Tlf.: +47 90653871
Send din ansøgning senest d. 28-09-2016

Se også vores hjemmeside www.lyreco.dk
og læs hvad vores medarbejdere siger.

Lyreco i Danmark er ledende inden for distribution af kontor- og sikkerhedsprodukter og er et datterselskab af Lyreco Group – en familieejet fransk virksomhed med datterselskaber over det meste af Europa, Asien samt Australien.

Den skandinaviske del af koncernen har sit hovedkontor i Roskilde og omfatter også Lyreco Sverige og Lyreco Norge med totalt 600 medarbejdere.

Lyreco tilbyder mere end 10.000 kontor- og sikkerhedsprodukter til både små og store, private og offentlige virksomheder. Vi ønsker at gøre arbejdsdagen lettere ved at tilbyde et højt serviceniveau og et stort udvalg af kvalitetsprodukter.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Roskilde

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.