Find job

Eksportassistent med et glimt i øjet

Dansk kvalitet i topklasse - branchens bedste produkter

Quilts of Denmark A/S er en dansk virksomhed i vækst. Virksomheden producerer funktionelle soveprodukter i høj kvalitet med fokus på Functional Bedding. Det betyder, at alle dyner og puder er udviklet og produceret, så de aktivt er med til at forbedre søvnen.

Hovedkontoret er beliggende i Syddanmark i præsentable bygninger tæt på motorvejen. Quilts of Denmark beskæftiger omkring 75 engagerede medarbejdere, som udfører alle opgaver inden for administration, produktion, indkøb, salg og udvikling. Virksomhedens produkter og internationale brands sælges og er kendte over hele verden.

I forbindelse med en meget positiv udvikling i søsterselskabet Scandinavian Bedding Industries A/S (SBI) og for at styrke den positive vækst, ønsker man at ansætte endnu en motiveret og kompetent eksportassistent. Din arbejdsplads vil være i virksomhedens nye, lækre lokaler direkte ved motorvejen i Hammelev.

Læs mere på: www.qod.dk


Udfordrende opgaver og stor variation
Sammen med virksomhedens danske eksportassistent og med reference til direktøren, bliver dine primære opgaver at håndtere henvendelser fra SBIs kunder. Du vil indgå i en varieret og alsidig hverdag, hvor du vil få mulighed for at være en del af hele processen fra første kontakt med kunden over indkøb til endelig levering. Som en del af en uformel og flad virksomhedsstruktur, hvor frihed under ansvar er noget, man praktiserer og ikke kun noget, man taler om, vil du få mulighed for at påvirke egne opgaver.

Du vil få en interessant og afvekslende hverdag med stor grad af variation idet virksomheden udelukkende producerer og sælger kundetilpassede løsninger. Opgaverne løses i tæt samarbejde på tværs af organisationen og der vil være en stor berøringsflade med kollegaer og kunder i både Kina og England, og naturligvis Danmark. Gennem arbejdet vil du få input og sparring fra kolleger med stor erfaring og kompetence indenfor fagområdet.
 

Kvik og struktureret profil
Din teoretiske baggrund er ikke afgørende, men du har evt. nogle års erfaring fra en lignende stilling. Alternativt har du arbejdet med kundekontakt enten som sælger eller indkøber og brænder for de udfordringer, der ligger i en tæt og konstruktiv kundekontakt. Du er kundeorienteret og serviceminded, med interesse for de kommercielle sider af kundesamarbejdet. Det er vigtigt, at du er i stand til at skabe dig et overblik over omfattende mængder informationer, uden at miste de vigtige detaljer, og at du brænder for dette. Engelsk behersker du på højt niveau i skrift og tale og anser pc´en som et naturligt arbejdsredskab. Har du kendskab til ordrebehandlingssystemer, vil det være en fordel, virksomheden arbejder i Navision.

Som person er du fleksibel, positiv, energisk og målrettet. Du fungerer godt i et team og trives med en travl og udfordrende hverdag. Din arbejdsform er selvstændig og struktureret og du har orden i dine ting. Dit gode overblik og din professionelle indstilling gør, at du beholder dit gode humør, også når du er mest presset. Du opsøger selv viden og informationer og du deler gerne viden og kompetencer med resten af teamet. Din ansvarsbevidsthed samt professionelle indstilling sikrer, at det du lover, bliver overholdt.
 

Professionelt miljø og gode kollegaer
Du tilbydes en spændende og udfordrende stilling i en virksomhed med flad struktur og korte beslutningsprocesser. Du har mulighed for stor indflydelse på din hverdag og dine opgaver. Da virksomheden er en af de førende inden for forretningsområdet, vil der være gode muligheder for faglig og personlig udvikling i et godt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kollegaer.

Løn og øvrige ansættelsesvilkår aftales individuelt på et niveau, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer. Virksomheden tilbyder pensionsordning og sundhedsforsikring.

Virksomheden får ikke kendskab til din henvendelse uden din accept.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Else-Marie Stærmose på telefon: +45 42922345, mail: ems@lyderjohnsen.dk eller Odd L. Johnsen på telefon: +45 29999043, mail: odd@lyderjohnsen.dk.

Samtaler vil foregå på LyderJohnsens adresse i Fredericia.

Send venligst din ansøgning og dit CV mærket ”Eksportassistent, Quilts of Denmark” til: ans@lyderjohnsen.dk

Husk at benytte den emailadresse, som vi skal bruge til senere kontakt.

 





Jobtitel

Eksportassistent

Virksomhed

Quilts of Denmark A/S

Hjemmeside

www.qod.dk

Sted

Vamdrup

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Syddanmark

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.