Find job

Proaktiv supporter til internationalt strategisk indkøb

Udfordrende projekter, daglige driftopgaver og håndtering af leverandørdata i global koncern

 

I sin branche er virksomheden blandt verdens førende. Koncernen har sit hovedkontor i Aarhus samt salgs- og produktionsselskaber i en lang række lande. Innovation, kvalitet og samarbejde er blandt de afgørende parametre, der sikrer firmaet dets markedsledende position.


Support, masterdata og projekter i et verdensledende firma

Med reference til virksomhedens koncernindkøbschef bliver du en del af et velfungerende mindre team på hovedkontoret i Aarhus. Opgaverne i din supportrolle vil variere meget afhængig af de løbende behov i den globale organisation. Du vil f.eks. skulle sikre, at data er opdateret på leverandører, forretningsbetingelser og råvarer. Du er med til at kvalificere nye leverandører, planlægge aktiviteter og møder i koncernindkøb og skal i det hele taget trives i en supportrolle, hvor opgaverne kan veksle fra det meget udfordrende til administration og indtastning.

Som supporter får du en meget bred kontaktflade især internt i firmaets globale organisation men også til eksterne samarbejdspartnere. Du får stor indflydelse på, hvordan dine opgaver tilrettelægges. Der vil kunne være op til et par ugers rejseaktivitet om året.

Assistent med overskud

Der er mange indgange til denne stilling både via teori eller erfaring. Om du har en mellemlang uddannelse, en bachelorgrad eller erfaring fra en stilling som denne er som udgangspunkt ikke afgørende. Men stillingen vil til tider kræve god forretningsforståelse og projektudførelse på højt niveau. Du skal tale og skrive flydende engelsk. Spansk vil være et ekstra plus, ligesom erfaring med indkøb i en stor virksomhed vil være det. Men dette er ikke krav. Gode IT-kompetencer og ERP erfaring er naturligvis relevant.

Det er vigtigt, at du evner at være proaktiv, forstå forretningens behov og bevare overblikket i en global kontekst. Det er din ordenssans, hastighed, samt at du er serviceminded, også. Opgaverne vil variere fra stort til småt, og opgavestillerne kan være din sidemand eller en oversøisk kollega. Du er systematikeren, der får backoffice til at fungere med drive, ideer og godt humør.

Et uformelt og kompetent hold

I denne stilling får du god indflydelse på din egen funktion og et tæt parløb med dygtige kolleger i et godt og velfungerende team. Virksomhedskulturen er flad og uhøjtidelig, og der er altid plads til ideer og humor. Travlhed og egne opgaver i et internationalt miljø bliver din hverdag, og ikke to dage bliver ens.

Virksomheden får ikke kendskab til din henvendelse uden din accept. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Ulrich B. Thorsen fra LyderJohnsen A/S på telefon: 28899043.

Send venligst din ansøgning og dit CV mærket ”supporter til globalt indkøb” til:
ans@lyderjohnsen.dk. Husk at anvende den e-mailadresse, som vi skal bruge til senere kontakt. Bemærk venligst, at vi indkalder løbende til samtaler, hvorfor du bør søge straks, hvis du er interesseret.



Jobtitel

Proaktiv supporter til internationalt strategisk indkøb

Virksomhedsnavn

Anonym

Sted

Aarhus

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Aarhus

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.