Find job

Internal Sales – Leasing

Til vores danske kontor i København søger vi en engageret, kompetent og serviceminded Internal Sales. Som Internal Sales får du en udfordrende og selvstændig stilling med hovedansvar inden for vores kundevendte administration. Du får i høj grad indflydelse på din dagligdag, og det er vigtigt, at du har en entreprenørånd med lyst til at videreudvikle CHG-MERIDIAN i Danmark.

De vigtigste arbejdsopgaver vil være:

  • Salgssupport for afdelingens sælgere.
  • Kunde- og partnersupport.
  • Kontraktudarbejdelse og håndtering af dokumenter.
  • Kontrol af formalia i kontrakter.
  • Udregning af finansieringstilbud, indfrielse og leasingsatser.
  • Udvikling og forbedring af forretningsgange.
  • Udfærdigelse af kreditindstillinger.

Krav til kompetencer:

  • God i mundtlig og skriftlig kommunikation.
  • Gode IT-kundskaber i Excel, Word og PowerPoint.
  • Erfaring med Navision er en fordel.
  • Gode sprogkundskaber i skandinavisk og engelsk.
  • Uddannelse fra bank, handelsskole eller handelshøjskole.
  • Leasing-erfaring er en forudsætning for stillingen.

Personlige egenskaber:

  • Forretnings- og kundeorienteret.
  • Pligtopfyldende, struktureret og selvstændig.
  • Tager ansvar for opgaver og er dygtig til at prioritere.
  • Positiv, imødekommende og smilende.

Det er en forudsætning for jobbet, at du har erfaring med leasing. Vi lægger samtidig stor vægt på din personlighed, som kan blive afgørende for din succes i jobbet.

I bytte får du nogle skønne og engagerede kolleger i et mindre team, hvor der ikke bare er højt til loftet, men også kort afstand til din nærmeste chef, kollega og næste udfordrende arbejdsopgave. Med andre ord, et meget ”åbent” arbejdsmiljø, hvor du har alle muligheder for selv at tage ansvar, og være med til at skabe din hverdag. Kompetencerne sidder side om side, og sparring er kun et prik på skulderen væk. Vi har let til latter – sådan skal vores nye kollega også være! Det er vigtigt at bidrage til den faglige sparring, men også til stemningen i teamet, for vi samarbejder bedst med kolleger, der er frisk på en god diskussion og et godt grin.
 

Stillingen aflønnes efter kvalifikationer. Tiltrædelse snarest. Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til administrerende direktør Ole Håkansson tlf. +45 2015 0101. Du er også velkommen til at besøge os på www.chg-meridian.dk. Ansøgningen vedhæftet CV, salgsdokumentation, og eventuelle anbefalinger sendes via e-mail til ole.hakansson@chg-meridian.com med "Internal Sales" i emnefeltet. Ansøgningen kan også sendes til CHG-MERIDIAN Denmark A/S, Park Allé 295, 2605 Brøndby mærket "Internal Sales". Ansøgningsfristen er d. 7. november 2016.
 

CHG-MERIDIAN er en af verdens førende producent- og bankuafhængige udbydere af finansiering, teknologi- og management-løsninger. Dette inden for områderne IT, Industri og Healthcare. Med mere end 850 medarbejdere fordelt i 23 lande og hovedkontor i Weingarten, Sydtyskland, tilbydes finansielle og operationelle løsninger til mellemstore, store og offentlige kunder. På globalt plan serviceres mere end 8.000 kunder og teknologiinvesteringer på 3,5 milliarder euro. Mere end 1.600 af kunderne bruger herudover det online-baserede teknologi- og servicemanagement-system TESMA©.

 

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Brøndby

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.