Find job

Leder til salg- og kundeservice – service til kunderne i forreste række!

Vi søger dig, der kan gentænke Renosyds salg- og kundeservice. Vi stræber efter at yde kundeservice i verdensklasse, og det kræver at salgs- og serviceprocesser tænkes sammen – også med produktporteføljen. Vi har brug for en, der kan drive salget af Renosyds ydelser op og frem på et marked i en stor forandring og samtidig sikre at kunderne får den service de forventer! Hvis du kan se dig selv i den rolle, så tilbyder vi en moderne arbejdsplads fyldt med engagerede medarbejdere og frihed til at skabe et spændende job i en branche med store udviklingspotentialer. 

Din rolle

Du bliver en af Renosyds mere end 80 medarbejdere, der servicerer både privat- og erhvervskunder med ydelser, der spænder bredt over løsninger til genbrug, energiudnyttelse af affald, deponi, genbrugspladser, afhentning af affald og meget mere.

Som ny driftsleder har du ansvar for at gennemgå alle ydelser og produkter som Renosyd har på hylden, så du kan danne dig dit eget overblik og et katalog over prioriterede ydelser og produkter, som du efterfølgende kan målrette din salgsindsats ud fra.

Du nyder at have direkte kundekontakt, da en vigtig del af jobbet er at besøge kunder, der har brug for sparring og rådgivning om deres behov og fremtidige affaldsløsninger.

Du har personaleansvar for et team af medarbejdere, og det er din opgave at prioritere teamets opgaver på kort og langt sigt samt at afholde MU- og lønsamtaler. Du bliver nærmeste leder for et selvledende team bestående af fem kundesagsbehandlere, der servicerer både erhvervs- og privatkunder via telefon og mail samt i Renosyds vognmandsservice. Derudover håndterer teamet en række forskellige kunderettede salgs- og serviceopgaver som kundebesøg, erhvervskort, kommunikation og driftssamarbejde med eksterne renovatører.

Som driftsleder indgår du sammen med de øvrige driftsledere i Renosyds ledergruppe.

Dine opgaver

Som driftsleder får du ansvar for:

  • Daglig ledelse, herunder MU- og lønsamtaler, af et team bestående af 5 dygtige kundesagsbehandlere med HK-baggrund
  • Optimering af de opgaver som teamet løser og prioritering af medarbejdernes ressourcer i tæt samarbejde med medarbejderne
  • Styring af alle Renosyds produkter, herunder prissætning, kvalitetsniveauer og leveringsforhold
  • Planlægning, udførelse, uddelegering, styring og prioritering af kundebesøg hos både privat- og erhvervskunder
  • Daglig driftsledelse af indsamling af affald, samt kommunikation med vores eksterne renovatør, RenoNorden
  • Økonomi, herunder udarbejdelse af budgetter, budgetopfølgninger, planlægning af investeringer og udformning af forretningsplaner for drift og fremtidige investeringer i alle aspekter vedrørende salg- og kundeservice
  • Drive den fortsatte udvikling af Renosyds CRM systemer

For at være succesrig i jobbet som driftsleder for salg- og kundeservice, vil det kræve en tæt koordinering og samspil med Renosyds fire andre driftsledere, der er ansvarlig for hhv. kraftvarmeanlægget, logistik, kørsel og genbrugspladser samt udbud, afsætning og kontraktstyring.

Din profil

  • Akademisk uddannelse på bachelorniveau eller højere indenfor service, salg, økonomi eller noget helt fjerde. Det vigtigste er, at du kan gå systematisk til en opgave og dokumentere dine fremskridt.
  • Du opnår de bedste resultater sammen med og gennem andre, så du synes at ledelse er spændende og givtigt. Du har formentlig allerede noget erfaring med ledelse, og du har lyst til at lære.
  • Du arbejder selvstændigt, trives med travlhed, er hjælpsom og har fokus på dit teams performance og trivsel.
  • Du er god til at træffe beslutninger og evner at få dem formidlet til dit team.
  • Du holder af direkte kundekontakt og er god til at sætte dig i kundens sted.
  • Du er kommercielt tænkende og har erfaring med salg- og kundeservice, eksempelvis fra en mindre service- eller produktionsvirksomhed.
  • Erfaring med opbygning af salgskataloger eller lignende, herunder prissætning af ydelser, er en fordel.

Om Renosyd

Renosyd har udviklet sig fra Affaldsselskab til Værdiselskab med en forretningsorienteret tilgang til ressourcer, genanvendelse og energiudnyttelse. Vi er omkring 80 glade og inspirerende medarbejdere, der dagligt arbejder ihærdigt på at udleve vores strategi om at gå fra affald til værdi – og sammen med vores 80.000 privatkunder og 10.000 erhvervskunder, vil vi være de bedste i Danmark til at udnytte værdien i det, vi smider ud. Det sker, når vi hjælpes ad med at sortere, indsamle og behandle det rigtigt. Derfor har vi brug for, at vores kunder involverer sig, når vi gør det muligt for dem.

Besøg os på renosyd.dk og lær mere om, hvem vi er, og hvad vi laver.

Yderligere information

Vil du vide mere om stillingen så kontakt erhvervskundechef Sune Dowler Nygaard på telefon 86 52 52 11. Alle ansøgninger skal indsendes elektronisk ved at klikke på linket “Søg denne stilling”. Vi glæder os til at høre fra dig senest den 26. oktober 2016. Samtaler afholdes den 2. og 9. november 2016.

Vil du lære mere om Renosyd, vores værdier og holdninger, kan du se mere på www.renosyd.dk/erhverv samt i vores årsberetning: http://aarsberetning2014.renosyd.dk/.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Skanderborg

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.