Find job

Salgs- og kundesupporter søges til nyoprettet stilling

Jobbeskrivelse

Kan du levere professionel og engageret kundesupport i vores salgsafdeling? Yder du service på atmosfærisk højt niveau? Kommunikerer du med alle slags kunder? Så er det dig, vi søger til vores nyoprettede stilling i webCRM, København Ø.

webCRM er en it-virksomhed i rivende udvikling. Vi hjælper små og mellemstore virksomheder i ind- og udlandet med at få styr på deres kundedata gennem vores CRM-system, og vi har rygende travlt. Så travlt at vi mangler flere brede skuldre til at løfte vores fælles quest, at hjælpe vores kunder til yderligere vækst og kundetilfredshed.

Du bliver vores kundeorienterede og serviceglade kollega, med arbejdsopgaver inden for salg, onboarding af nye kunder, fastholdelse (retention) og helhjertet pleje af vores eksisterende kunder. Vi lever nemlig af at skabe værdiskabende relationer, både til vores kunder, men også til vores kunders kunder. 

Er du den kræsne salgs- og kundesupporter, der leder efter det bedste sted at kickstarte din salgskarriere eller karriere som konsulent? Så er det os du skal sende din ansøgning til. Hos webCRM bliver du en del af en velfungerende og spændende arbejdsplads i konstant udvikling. En arbejdsplads hvor der er kort vej fra idé til handling. Du indgår i salgsteamet, hvor du både får støtte fra salgsteamet og fra alle os andre i webCRM. Vi løfter i flok på tværs af alder og hårfarve.

Daglige arbejdsopgaver

  • Salgssupport af kunder via telefon
  • Onboarding af nye kunder
  • Bidrage og understøtte salgsaktiviteter
  • Kundepleje – og fastholdelse af værende kunder
  • Opdatering og vedligeholdelse af kundedatabase i webCRM
  • Backup for salgsteamet
  • Opsætning af testsystemer for potentielle kunder

Kompetencer og ekspertise

  • Du har salgserfaring, gerne B2B, og du har haft ansvar for salgsaktiviteter fra start til slut
  • Du har erfaring med kundeservice, der trækker 5-stjernede anmeldelser hjem på Trustpilot
  • Du kan arbejde selvstændigt, og du tager initiativer
  • Du formulerer dig sikkert på skrift og i tale, og du taler glimrende engelsk
  • Du er rutineret it-bruger, gerne med CRM-erfaring

Kontakt

Alle henvendelser behandles fortroligt. Send dit CV og din motiverede ansøgning til Maja Gierringe på mail maja@webcrm.com. Har du spørgsmål til jobbet kan du ringe til Michael Danielsen på telefon (45+) 88 61 88 13. Ansøgningerne vil blive gennemgået løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt. Ansøgningsfrist er fredag d. 4. november 2016.

Virksomheden

Som salgs- og kundesupporter hos webCRM tilbydes du frokostordning, ordnede løn- og arbejdsvilkår, job med frihed under ansvar og gode kolleger i et uhøjtideligt arbejdsmiljø.

webCRM er en af Europas hurtigst voksende cloud-baserede CRM-leverandører og er netop kåret som Børsen Gazelle for 5. år i træk. webCRM er med sine 40 ansatte i fortsat vækst, og vores CRM-eksperter er altid klar til at yde løsningsorienteret support til vores mere end 15.000 brugere i 20 lande.

webCRM er danskejet, og vi har siden 2005 arbejdet målrettet for at gøre det så simpelt som muligt for virksomheder at opnå succes med CRM. Vi oplever en kundetilfredshed på hele 92%.
www.webcrm.com

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

København Ø

Job hos virksomheden

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.