Find job
Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

Er du business controller med potentiale som business partner?

Har du et højt professionelt drive, og vil du have en central rolle i en virksomhed, der har en holdning til, at Danmark kan blive endnu bedre kørende? Det er det vi kæmper for, når vi hjælper vores ca. 150.000 medlemmer.

Dit arbejde vil være med til at gøre os endnu bedre, og det går vi langt for at blive. Til gengæld får du en stilling med et stort udviklingspotentiale og en konkurrencedygtig lønpakke samt en arbejdstid, der ikke overskrider 40 timer om ugen.

Driv projekter som en business partner

Du træder direkte ind i en ansvarsfuld rolle, hvor du har samme store berøringsflade som en business partner og et tværfagligt samarbejde med hele organisationen. Sammen med dine kolleger og vores systemleverandører optimerer du vores proces- og datastrømme gennem udviklingen af vores økonomi- og forretningsværktøjer. Du arbejder desuden med:

  • Udarbejdelse af og opfølgning på budgetter samt estimater
  • Udfærdigelse af årsafslutningen
  • Projektledelse på forretningsanalyser og business cases
  • Udviklingen af selskabets Navision-platform, herunder systemintegrationer fra andre systemer til Navision.

ase - Vi prioriterer din udvikling

Vi arbejder for at skabe et miljø, hvor udvikling af vores forretningsmæssige, faglige og personlige kompetencer er en høj prioritet. Dine kompetencer bliver løbende videreudviklet gennem kurser, seminarer og korte eller længere uddannelsesforløb. Herudover tilbyder vi dig en konkurrencedygtig lønpakke samt attraktive ansættelsesforhold, som du kan læse om her. Du bliver en del af en kompleks koncern bestående af ase A-kasse, foreninger og selskaber, med over 400 funktionærer. I det daglige vil du arbejde tæt sammen med 7 dygtige kolleger i Økonomi.

Du bringer solid erfaring som business controller

Vi lægger vægt på, at du har mange års erfaring med revision, regnskab i en kompleks organisation samt flere års erfaring som controller. Du trives med at arbejde på tværs af en organisation med mange interessenter. Du har en naturlig forståelse for datastrømmene i ERP-systemer samt erfaring med udvikling af administrative processer. Og du har i det hele taget en analytisk tilgang og er dygtig til at sætte dig ind i nye systemer. Vi ser gerne, at du:

  • Har en hands on-tilgang til dine opgaver
  • Er forandringsparat og motiveres af kontinuerlig optimering af forretningsgange
  • Arbejder på et højt niveau med Excel og har kendskab til databaseværktøjer. Vi anvender bl.a. QlikView og JET Reports.
  • Har en relevant økonomisk uddannelse såsom cand.merc., HD(R) eller lignende
  • Har gode formidlingsevner og en coachende tilgang til problemløsning
  • Vedligeholder dine kompetencer og har en ambition om at udvikle dig i dit arbejde

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Tenna Schmidt på 88 63 00 13.

Du søger stillingen ved at sende din ansøgning og dit CV via ansøgningsknappen ”Søg jobbet online” nedenfor. Vi inviterer løbende relevante kandidater til samtale, så søg stillingen hurtigst muligt og senest den 31. oktober 2016.

Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Kontaktperson

Jobindex

Tenna Schmidt
TLF: +45 8863 0013

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos StepStone.

Jobindex – Helt rigtige forbindelser
Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Frederiksberg

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.