Find job
Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

Medarbejder med flair for tal og support

Dygtig talknuser, som søger nye udfordringer. Er det dig? Har du erfaring med fakturering og afregninger – og vil du gerne supplere med andre opgaver inden for energisektoren? Her indgår du i et stærkt team og en banebrydende virksomhed, der tænker grøn omstilling og har fokus på bæredygtig mobilitet.

Få ansvar for fakturering

Du bliver ansvarlig for fakturering og kreditering af et eller flere af vores fire forsyningsområder: el, gas, varme og e-mobility. Derudover svarer du på henvendelser fra både private og erhvervskunder, hvis de har brug for specialistviden og bliver refereret videre gennem vores kundeservicecenter. Det kan være alt fra forespørgsler om faktura til spørgsmål omkring afgifter, refusioner, mængder og pris på fx el og gas.

Udvid dine faglige horisonter

Fordi vi er en mindre afdeling med et bredt ansvarsområde – vi dækker IT, Business Intelligence og Billing – får du mulighed for også at komme ind over andre opgaver. Det kunne være controlling-opgaver med validering af afregninger eller BI-opgaver, såfremt du har den nødvendige viden. En anden opgave er konsistenstjek af vores data op imod Energinet.dk’s datahub, og endelig får du mulighed for at indgå i vores projektgrupper omkring implementering af nye IT-løsninger, hvor du er med til at teste og indhente data.

Bliv en del af en moderne virksomhed

Vi er en meget moderne, international og udviklingsorienteret virksomhed, og derfor giver vi dig solide muligheder for at udvikle dig både fagligt og personligt. Men det er ikke det hele, for du får også rig lejlighed til at præge din egen stilling, og vi tilbyder samtidig en god kantineordning, feriefridage, pensionsordning, attraktiv løn, sundhedsforsikring, helbredstjek og mange andre fordele.

Velkommen til dit nye team!

Du bliver en del af et team med 5 kompetente kollegaer, og du kan glæde dig til en hverdag i et erfarent team med udpræget godt humør. Her siger vi tingene ligeud, og vores arbejde er helt centralt og vigtigt for den samlede organisation, derfor hjælper vi også hinanden og sparrer og samarbejder. Vi ser frem til at dele vores viden med dig både inden for IT, grøn omstilling og energi fra vedvarende energikilder.

Er du vores nye kollega?

Vi er på jagt efter en kollega, som vil tage del i ansvaret for faktureringsopgaverne – men du har samtidig lyst til at udvide din horisont og tage over på andre opgaver i afdelingen. Udover den gode dialog med kollegaer trives du med kontakten til kunderne, hvor du holder serviceniveauet højt.

  • Du har minimum 3 års erfaring med fakturering og/eller kreditering. Vi lægger mindre vægt på din uddannelse – her er det erfaringen, der tæller.
  • Brancheerfaring inden for energisektoren vil absolut være en fordel, men vi ser det ikke som et krav.
  • Du har kendskab til Dynamics AX/Axapta.
  • Du taler og skriver dansk flydende.

Jobindex er rekrutteringspartner på opgaven. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte IT-rekrutteringskonsulent hos Jobindex Agnethe Taps på +45 88 63 00 39. Vi ser frem til at modtage din motiverede ansøgning og dit CV senest d. 7. november 2016. Der holdes løbende samtaler.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Kontaktperson

Jobindex

Agnethe Taps
TLF: +45 8863 0039
Mail: ata@jobindex.dk

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos StepStone.

Jobindex – Helt rigtige forbindelser
Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Frederiksberg

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.