Find job

Indkøber

Har du erfaring med indkøb af nonfood-produkter i detailbranchen, og motiveres du af at skabe overblik og gennemsigtighed? Har du lysten og evnen til at bidrage til udvikling og optimering af indkøbsprocesser? Og trives du i en spændende, udfordrende og varieret hverdag? Så er du netop den indkøber, vi søger til en af vores kunder. Du bliver en del af et professionelt indkøbsteam, hvor både faglig og personlig fleksibilitet er nøglen til virksomhedens succes.

Udvikling af indkøbsprocesser, markedsføring og overblik

Som indkøber får du ansvaret for hele indkøbsprocessen. Det betyder, at det er dit ansvar, at varerne leveres til den rigtige pris og i den kvalitet, som kunderne efterspørger. Med reference til indkøbschefen kommer du til at arbejde i et ambitiøst og udviklingsorienteret miljø, hvor der er et konstant fokus på at sikre et match mellem indkøb, lagerbeholdning og det forventede salg, hvilket også indebærer:

  • Analyse og udarbejdelse af indkøbsstrategi for din varekategori
  • Markedsføring, herunder mønstring til tilbudsaviser, onlineaktiviteter m.m.
  • Drive kampagner på spotvarer, private label m.m.
  • Strukturere og optimere indkøbsprocessen samt skabe overblik over varesortiment
  • Prisforhandling og indgåelse af indkøbs- og samarbejdsaftaler med leverandører
  • Kontrol af indkøbsbudgetter og rapportering af afvigelser og nye muligheder
  • Præsentation af produkter og trends for virksomhedens kunder
  • Ledelse af assistenter

Du får her en nøglerolle i en vigtig kategori, hvor du får gode muligheder for at udvikle dig både fagligt og personligt. Dine beslutninger bliver meget synlige helt ud til kunderne i butikkerne over hele landet.

Indkøbserfaring fra detailbranchen

Du har en relevant kommerciel uddannelse kombineret med erfaring fra en tilsvarende indkøbsfunktion i detailbranchen inden for kategorien nonfood. Vigtigst er det, at du bidrager med viden, struktur og systematik og har bevist, at du selvstændigt kan drive indkøbsrelaterede aktiviteter og tage ansvar for en kategori. Du har gode forhandlingsevner, en analytisk tilgang og inspirerer dine omgivelser til at yde maksimalt og nå i mål. Du kommunikerer naturligt på alle niveauer og evner at skabe gode samarbejdsrelationer internt og eksternt. Sidst men ikke mindst både taler og skriver du engelsk på forhandlingsniveau.

Ansøgning og cv

Rekrutteringsprocessen varetages af konsulentvirksomheden People & Performance, og har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte konsulent Maria Hamann på tlf. 22 62 92 96. Send din ansøgning og dit cv hurtigst muligt via linket her på siden. Vi behandler ansøgninger løbende, og det er derfor en fordel, at du søger hurtigst muligt. Alle henvendelser behandles fortroligt.
 

Vores kunde er en succesrig mellemstor virksomhed, som er lykkedes med at indfri ambitiøse forretningsmål og præstere positive resultater på baggrund af et kontinuerligt fokus på optimering. Virksomheden har kontor centralt placeret i Østjylland.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Østjylland

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.