Find job

AFDELINGSCHEF TIL AARSTIDERNES PRODUKTUDVIKLING

Vi søger en dygtig leder og afdelingschef til Aarstidernes produktudvikling og til et særligt job, hvor resultatet af dit arbejde har direkte indflydelse på dagens madoplevelse hos mere end 40.000 danske familier.

Du kommer til at lede en udviklingsafdeling på 13-15 kollegaer, som har en bred faglighed og som løser den komplekse opgave det er at skabe fremtidens måltider.

Afdelingens kokke sammensætter hver uge mere end 100 måltider til ugens måltidskasser og vores produktudviklere løser en kompleks opgave med at finde morgendagens økologiske produkter og udvikle de helt rigtige kasser og madkoncepter til Aarstidernes kunder.

I afdelingen arbejder også et kommunikationshold, som tager ansvar for, at alle måltidskassernes opskrifter bliver formidlet helt skarpt, brugervenligt og fejlfrit, når de lander på køkkenbordet hos vores kunder i hele Danmark og store dele af Sverige.

Der er tale om en central stilling i Aarstiderne, hvor du er med til at løse en bred række opgaver, der er kendetegnet af forretningsudvikling og drift. Vi søger efter en leder, som har dokumenteret ledelseserfaring og arbejder kommercielt med produktudvikling eller har erfaring fra en produktionsvirksomhed. Du skal sammen med vores udviklingschef sætte retningen for afdelingen og skabe rammerne i en travl hverdag, hvor der internt er stor afhængighed af præcise afleveringer og et eksemplarisk samarbejde.

Du har en naturlig autoritet, du er til stede, stiller de gode spørgsmål og kan udvikle processerne, så vi i sidste ende sikrer et inspirerende produkt af særlig høj kvalitet og smag.   

Du har en god forretningsforståelse og indgår i et tæt samarbejde med vores indkøbschef.  Sammen med Indkøb har du ansvar for dækningsgraderne (råvareniveau) på alle kasserne og for selve indholdet i Aarstidernes kasser.

Du får budgetansvar for afdelingen og vil have reference til Udviklingschef, Thomas Hess Nielsen.

Vi søger en medarbejder, som:

  • Minimum har 5 års ledelseserfaring – og som har været leder for både specialister og andre ledere
  • Har en god procesforståelse og gerne erfaring med supply chain
  • Er forretningsorienteret, har erfaring med P&L og min. 5 års erfaring fra en kommerciel forretning
  • Går systematisk til værks og er vant til målbare resultater
  • Er mobil – der er et par rejsedage i Danmark hver måned

Vil du vide mere om jobbet, så kontakt Udviklingschef Thomas Hess Nielsen på tlf. +45 22 22 07 27
(på hverdage mellem 13 og 14).

Ansøg i skemaet. Ansøgningsfristen er hurtigst muligt og senest 5. december 2016. Vi holder jobsamtaler løbende. Ansættelsestidspunkt er efter aftale.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

HUMLEBÆK

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.