Find job

AARSTIDERNE SØGER EN INDKØBSCHEF

Vi søger en dygtig leder til Aarstidernes indkøbsafdeling, som hver dag året rundt arbejder for at sikre forsyningen af økologiske råvarer til Aarstidernes mere end 45.000 kunder. Du skal sammen med en række dedikerede kollegaer udvikle fremtidens indkøb i Aarstiderne.

Afdelingen består af Indkøb og Procurement, som tager ansvar for alt indkøb og disponering af råvarer til Aarstidernes produktion. I afdelingen arbejder 6 kollegaer på Barritskov og 2 kollegaer i Spanien. Sammen udvikler de relationen til Aarstidernes danske og europæiske avlere og sørger for, at vi har de bedste varer i rette tid og mængde. 
Vi arbejder sammen med mere end 200 økologiske leverandører i Danmark og resten af verden – og når vi selv skal sige det, så er vores måde at tænke indkøb i Aarstiderne noget helt særligt. Det kræver, at du både mestrer de klassiske dyder indenfor indkøb, men også kan skabe langvarige og bæredygtige relationer til vores avlere og producenter.

Afdelingen har et tæt samarbejde med vores produktudviklingsafdeling, der sætter retningen for fremtidens måltider og kassernes indhold.

Du får reference til COO Thomas Slott, og sammen med forretningsudvikler/indkøbschef Per Stilling Andersen skal I udvikle organisationen, skabe de rigtige systemer og optimere processerne omkring indkøb, avlerrelationer og procurement. Du får brug for dine evner til at samarbejde og skabe netværk samtidig med, at vi forventer, at du har en analytisk og kommerciel tilgang til forretningen.

Du får ansvaret for dækningsgrader samt indkøbs- og afdelingsbudgetter.

Vi søger en medarbejder, som:

  • Har min 5 års erfaring med ledelse (min. 5-15 medarbejdere).
  • Har arbejdet med FMCG (dette er ikke et krav, men en stor fordel).
  • Er forhandlingsvant og har erfaring med indgåelse af aftaler.
  • Behersker engelsk på forhandlingsniveau, og også gerne tysk.
  • Er mobil og trives med fleksible arbejdstider – der er rejseaktivitet i DK og EU min 40 dage om året.
  • Har en længerevarende relevant uddannelse – gerne en Cand.merc. eller tilsvarende.

Vil du vide mere om jobbet, så kontakt HR-chef Jacob Dietz på tlf. +45 22 700 716 - (på hverdage mellem 13 og 14).

Ansøgningsfristen er hurtigst muligt, og senest 1. december 2016. Vi holder jobsamtaler løbende. Ansættelsestidspunkt er efter aftale. Ansøg i formularen.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Barrit

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.