Find job

Personlig Assistent

Selvstændig rolle inden for ledelses- og HR-support

Kan du bidrage med et proaktivt og positivt mindset? Og kan du arbejde selvstændigt og samtidigt yde support til direktøren og den øvrige ledelse?
Vi søger dig, som med dit engagerende væsen, kan være med til at supportere virksomheden og sætte dit eget præg på din fremtidige rolle.

Koordinatoren som evner at være den fortrolige medarbejder

Som PA vil du referere direkte til direktøren, men vil også få et tæt samarbejde med både HR og ledergruppen som helhed med alsidige arbejdsopgaver. Du vil fungere som organisator og koordinator, og vil være en højt betroet og fortrolig medarbejder.

Opgavefordelingen vil være todelt, således at du både skal supportere ledelsen med konkrete og selvstændige arbejdsopgaver og projekter samt administrative opgaver omkring HR, herunder løn i mindre grad. Mere konkret vil dine arbejdsopgaver være:

  • Koordineringsopgaver, herunder planlægning og deltagelse i ledelsesmøder og SU.
  • Udarbejdelse af præsentationsmateriale og ansvarlig for intern kommunikation.
  • Forelægge KPI'er i rapporteringssystem.
  • Kalenderstyring og være behjælpelig til møder med forplejning m.v.
  • Support til HR, herunder udarbejdelse af ansættelseskontrakter og besvarelse af ansøgninger, udarbejdelse/opdatering af personalehåndbog og organisationsdiagrammer.
  • Bistå lønbogholderen ved lønregnskab og -administration.

Drivende og målrettet med et proaktivt mindset

Vi søger dig, som virkelig forstår at arbejde med en høj grad af fleksibilitet og frihed under ansvar. Det er essentielt, at du kommer med stærke analytiske evner og et højt drive. Du evner at prioritere dine arbejdsopgaver, og du har en målrettet og præcis kommunikationsform i både skrift og tale, herunder både dansk og engelsk på koncernniveau. Du er dynamisk, energisk og arbejder meget struktureret. Det ligger naturligt til dig, at du ønsker at præge dagligdagen og har et stort ejerskab til det du laver.

Din forretningsforståelse og erfaring med lignende opgaver vil vægte mere end uddannelsesniveau og retning. Vi ser gerne, at du har erfaring fra en lignende stilling i en større international virksomhed, men det er mere vigtigt for os, at du er fortrolig med administrationsopgaver, samt at du har en økonomisk forståelse i forhold til KPI'er og lønadministration.

Er du personen, der værdsætter alsidighed, fremdrift og kvalitet?

Du får en stor berøringsflade, som giver dig mulighed for både personlig, såvel som faglig udvikling, inklusive en strategisk indsigt. Rollen er bredt dækkende med en stor variation i opgaverne og der lægges op til et alsidigt job, hvor du får en unik indsigt i organisationens processer. Der er tale om en stilling i en international vækstvirksomhed, der har et stærkt fokus på udvikling. Som Personlig Assistent vil du få muligheden for at være en del af denne rejse.

Rekrutteringen sker i samarbejde med konsulentfirmaet Compass Human Resources Group. Send venligst din ansøgning med CV via Compass' hjemmeside www.compasshrg.com. Vi læser ansøgninger løbende, så jo før du sender din ansøgning, jo bedre er dine muligheder. Har du spørgsmål inden da, så kontakt meget gerne Camilla Dyhr på tlf. +45 41 95 08 83. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Vores kunde er en stor international koncern og er en af verdens største producenter indenfor deres branche med produktion og salgsfunktioner på verdensplan. Virksomheden har en sund økonomi og har store ambitioner om fortsat vækst.

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt
Arbejdssted: Sønderjylland
Kategorier: HR og uddannelse, Kontor og administration, Øvrige
Reference: 1610.306
Virksomhed: Anonym

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Sønderjylland

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.