Find job

Systemkonsulent søges

Er du systemkonsulenten, der giver kunden den bedste supportoplevelse og løsning? Vil du have én af de helt store roller i webCRM’s supportteam, hvor du er med til at sætte standarden for brugersupport, og hvor du har stor indflydelse på nye tekniske løsninger baseret på kundens situation og systemer? Så er det dig, vi søger!

Salget af vores webCRM-system går forrygende, og vi mangler flere hænder og ører til at supportere vores mange kunder i hele kongeriget. Det er her du kommer ind i billedet. Dit kloge hoved bliver en del af ’2.nd line supporten’ i vores supportafdeling. Det betyder, at du får adgang til maskinrummet i vores kunders forretning. Det er takket være din support, at de kan optimere deres salg i stedet for at brugen tiden på at læse tekniske manualer.

Din support er præget af en ’ned på jorden’-tilgang. Du evner at formidle din tekniske viden i et sprog, der spænder vidt og rammer både den ikke-tekniske sælger og den skarpe IT-superbruger.

Du er udadvendt, og du får ikke svedige håndflader ved tanken om at skulle møde kunderne ansigt-til-ansigt.

Det er ikke et krav, at du kender webCRM-systemet. Det springende punkt er, hvor hurtigt vil du lære det?

Dine arbejdsopgaver bliver bl.a. at:

  • løse kundehenvendelser på mail og telefon
  • vejlede kollegaerne fra ’1.st line support’
  • deltage i og styre kundemøder i hele landet
  • udarbejde og implementere alsidige webCRM-løsninger til de enkelte kunder
  • optimere fx Outlook- og Exchange-integrationer

Hvem er du?

Du er problemknuseren, der møder op på job med ærmerne smøget op. Du frygter ikke at stå foran en flok direktører eller gruppe mennesker med forskellige forretningsmæssige baggrunde. Du har gennemført en kandidatuddannelse - i alt fra sociologi til informationsvidenskab. Du har kendskab til det at arbejde projekt- og løsningorienteret i teams, og sidst men ikke mindst besidder du en holistisk helhedsforståelse for it-systemer og resultatgenerering.

Hvad tilbyder vi?

Hos os bliver du en del af en velfungerende og spændende arbejdsplads i konstant udvikling. Vi lægger stor vægt på personligt drive og motivation, og vi hujer højt, når der lukkes gode aftaler.

webCRM har en flad organisationsstruktur, hvor der ikke er langt fra tanke til handling. At du bliver en del af supportteamet betyder stadig, at du ind i mellem skal forholde dig til de andre afdelinger. Vi løfter i flok på tværs af afdelinger, alder og køn.

Jobbet hos os i webCRM rummer gode muligheder for udvikling, personligt som fagligt. Du får større og større ansvar i takt med at vi sammen finder de arbejdsområder, hvor du gør dig stærkest.

Hvem er vi?

webCRM er en af Europas hurtigst voksende cloud-baserede CRM-leverandører og kåret som Børsen Gazelle 5 år i træk. webCRM er med sine pt. 40 ansatte i fortsat vækst, og vores CRM-eksperter er altid klar til at yde løsningsorienteret support til vores mere end 15.000 brugere i 20 lande.

webCRM er danskejet, og vi har siden 2005 arbejdet målrettet for at gøre det så simpelt som muligt for virksomheder at opnå succes med CRM. Vi oplever en kundetilfredshed på hele 92%.

Kontakt

Har du spørgsmål til jobbet kan du ringe til supportchef Thomas Pierog på telefon 88 61 88 18.

Alle henvendelser behandles fortroligt. Send dit CV og din motiverede ansøgning til Maja Gierringe på mail maja@webcrm.com. Vi holder samtaler løbende, og ansættelse er med henblik på at starte hurtigst muligt. Ansøgningsfrist er senest d. 9. december.

For mere information om webCRM besøg: www.webcrm.com

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

København Ø

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.