Find job

Dynamisk HR-medarbejder med fokus på udvikling

Epoka Group A/S er en uafhængig og velkonsolideret virksomhed med et ungt og dynamisk team af dygtige medarbejdere. Virksomheden beskæftiger ca. 75 medarbejdere, hvoraf hovedparten er på hovedkontoret i Svenstrup, Danmark. De øvrige medarbejdere er på egne salgskontorer i henholdsvis Dubai og Rusland. Siden 1991 har Epoka Group A/S været markedsledende og er i dag en af de absolut førende virksomheder indenfor køb og salg af nyt og brugt high-end server og storage udstyr. Virksomhedens primære fokus er at distribuere IT-udstyr til vores kunder, der fordeler sig over 90 lande rundt om i verden.

Til at understøtte den fortsatte vækst søges en

Dynamisk HR-medarbejder med fokus på udvikling
Medarbejderudvikling- coaching - international vækstvirksomhed
 

Med reference til virksomhedens administrerende direktør og ejer får du ansvaret for virksomhedens HR – såvel strategisk som operationelt. Dine primære ansvarsområder bliver de klassiske discipliner indenfor HR; tiltrækning, ansættelse, on-boarding og udvikling.

Du skal beskæftige dig med de understøttende funktioner som lederudvikling, konflikt­håndtering, trivsel, politikudvikling, stresshåndtering, udviklings- og afviklingssamtaler.

Du vil blive involveret i ansættelser, afskedigelser og HR-jura – herunder særligt ansættelsesaftaler, funktionærloven, overenskomster, lokalaftaler, MUS-samtaler, sygefravær, opfølgningssamtaler, kompetence-mapping samt de opgaver som naturligt falder indenfor HR-området.

En af dine væsentligste indsatsområder bliver medarbejderudvikling. Du får en central rolle i at understøtte virksomhedens ledere i at udvikle deres medarbejdere. Du skal udarbejde udviklingsplaner, sikre fremdrift og implementering af disse, samt rådgive og komme med konkrete forslag og tiltag, som skal tilsikre den rigtige udvikling af de enkelte medarbejdere.

Du skal kort sagt analysere samspillet mellem personer, arbejdsopgaver, job og ledelse i en organisatorisk kontekst i arbejdet med at tiltrække, fastholde og udvikle medarbejdere i organisationen.

Vi forventer, at du har erfaring fra en lignende stilling. Dine branchemæssige forudsætninger er af mindre betydning. Du har formodentlig en mellemlang eller videregående uddannelse af kommerciel karakter. Du behersker engelsk i skrift og tale, har gode it-kundskaber og erfaring med udarbejdelse af ansættelsesaftaler og klausuler. Det er væsentligt, at du har erfaring med coaching, lederudvikling eller lignende.

Du motiveres af samspillet mellem mennesker, at se medarbejderne vokse med opgaverne og udvikle sig som individer. Du trives i den understøttende rådgiverrolle, hvor det er dine indsatser og råd, som er i fokus og ikke dig. Du er social og motiveres af fællesskab og udvikling.

Som person har du et højt drive og besidder en positiv tilgang til tingene. Du er struktureret og analytisk i dit arbejde og sætter en ære i at levere kvalitet. Du er fokuseret og god til at holde overblikket, og du forstår at holde styr på processer og planer. Du er selvkørende og robust, og du holder hovedet koldt, selv når det går stærkt. Du har gode samarbejdsevner og kommunikerer professionelt, men let forståeligt, og du evner at ”sælge” dine idéer og forslag via gennembearbejdede oplæg.

Vi tilbyder dig en spændende og udfordrende hverdag i en international orienteret virksomhed. Du får selvstændigt ansvar i en dynamisk virksomhed. Kan du genkende dig selv i de krav, vi stiller, så send en ansøgning som Word- eller PDF-fil mærket ”367-EPO” til job@sensu.dk.

For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til konsulenterne Louise Kiilerich på +45 30 13 80 93 eller John Tveit på + 45 20 77 43 33 fra Sensu A/S. For yderligere information om Epoka A/S se www.epoka.com.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Svenstrup

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.