Find job

Laborant til kundeservice og ordrehåndtering

… i en international virksomhed

Har du laboratoriebaggrund? Kan du varetage en række ordre- og kundeservicerelaterede opgaver i en international virksomhed? Vil du gerne være en del af et godt team, som lægger vægt på at levere god service og høj kundetilfredshed?
 

Vi søger en kundeservicemedarbejder til vores kunde – en international virksomhed beliggende på Vestegnen. Virksomheden udmærker sig som en af de førende producenter inden for kemikalier og reagenser.

Der er tale om en projektansættelse på 1 år med mulighed for forlængelse. Stillingen er på fuldtid, og ansættelsesstart er snarest muligt.

Faglig udvikling og fokus på trivsel:

Du bliver en del af en virksomhed, som tilbyder gode muligheder for faglig udvikling. Du vil opleve løbende at blive holdt ajour i forhold til produkttræning og uddannelse.

Virksomheden har fokus på medarbejdernes trivsel, og det betyder, at der generelt er tradition for at blive i huset i mange år. Du får del i en række personalegoder, heriblandt attraktiv løn og mulighed for bonus.

Stillingen:

Kundeserviceafdelingen består af 3 entusiastiske medarbejdere. Teamet yder excellent service og ordrehåndtering direkte til virksomhedens kunder på telefonen og via e-mail. Sammen vil I yde støtte til både eksterne og interne kunder ved at varetage bl.a. følgende opgaver:

  • Behandling af kundernes ordrer fra A-Z
  • Vedligeholde kundernes stamdata
  • Problemløsning/logistikopgaver – omdrejningspunkt for kontakten til lageret, bogholderiet, logistikken m.m.
  • Samarbejde med andre afdelinger mhp. at løse kundernes forespørgsler
  • Oprettelse og vedligeholdelse af aftaler, reservationer m.m.
  • Tilbudsgivning og salgssupport – herunder også at dele kampagnetilbud, identificere leads/kontakter etc.

Dine kvalifikationer:

  • Du har en baggrund som laborant, bioanalytiker eller lignende
  • Du har gerne erfaring med ordrebehandling/kundeservice fra en lignende stilling
  • Du har gode dansk- og engelskkundskaber både mundtligt og skriftligt
  • Du er rutineret it-bruger og kender gerne til SAP

Dine personlige egenskaber:

  • Du arbejder struktureret og med fokus på detaljer
  • Du fremtræder positiv og serviceminded og er god til at lytte
  • Du arbejder kundeorienteret og søger efter løsninger
  • Du formår at prioritere dine opgaver, når flere melder sig på en gang

Hvis du vil videre:

Er du interesseret i stillingen, så ring på 33 24 40 80 og spørg efter Connie Pilgaard. Eller send din ansøgning mærket 2343-8901 COPI som Word-fil til info@centrum-personale.dk

Vi indkalder kandidater til samtale løbende.

Centrum Personale tilbyder professionel assistance, når vore kunder har brug for en fast medarbejder eller en vikar. Vi arbejder med en omfattende emnebank, som du gratis kan blive optaget i, hvis du har lyst til jobskifte. Vi løser opgaver inden for alle jobfunktioner - herunder administration, forsikring, økonomi, regnskab, indkøb, salg, marketing, it, rejsebureau, medicinal/biotek, lager, spedition og ledelse.

Centrum Personale A/S - Frederiksberg Allé 35 - 1820 Frederiksberg C

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Vestegnen

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.