Find job

Sekretær til anerkendt konsulenthus

4IMPROVE Consulting Group A/S i Aarhus søger med lys lygte…

Arbejder du selvstændigt, struktureret og har du flair for organisering, planlægning, koordinering m.v.?
Er du skarp til alt, hvad der hedder grammatik og oversættelse – både dansk og engelsk?
Kan du samarbejde med forskellige mennesketyper, og bliver du motiveret af at have mange forskellige opgaver?
Er du positiv og fleksibel?

Bliv udfordret på din faglighed!

Som sekretær i 4IMPROVE Consulting Group får du et job i et dynamisk og internationalt konsulenthus. Du bliver vores første sekretær. Derfor bliver du ansvarlig for at etablere administrative rutiner og bygge systemer, sikre processer, kommunikation m.v. op fra grunden af i en vækstorienteret virksomhed.

Derudover fungerer du som administrativ support for ledelsen. Det indebærer blandt andet CRM, kundearrangementer, udvikling af marketingsmateriale, møder, planlægning og koordinering - afhængig af interesse og kompetence kan support til HR og marketing også blive en del af jobbet.

I takt med, at du opbygger et tæt samarbejde med partnerne, får du indsigt i flere aspekter af forretningen og kommer til at spille en vigtig supportrolle.

Få de bedste rammer

Vi har til huse i moderne kontorlokaler i Company House med den nye letbane ved hovedindgangen.

Din arbejdstid vil være delvist valgfri, vi forestiller os at den er mellem 30 og 37 timer om ugen. Du vil i et vist omfang kunne flekse. Dog sigter vi på et fast ugerul med faste mødetider. Vi har fast sommerferie 3 uger hvert år i juli.

Hvem er vi på udkig efter?

For at få succes i jobbet er det vigtigt, at du er i stand til at skabe dig et overblik over dine opgaver og kan prioritere dem, således at du kan hjælpe med til overholdelse af deadlines, sikre kvalitet i vores produkter.

Kompetencer

Du har mindst en BA eller tilsvarende i engelsk, gerne akademisk baggrund.
Du har god erfaring med at læse korrektur og oversætte på dansk og engelsk.
Du har 2-3 års erfaring fra en lignende stilling.
Du er en habil IT-bruger med erfaring i Office-pakken.

Træd ind i en dynamisk verden

Hos 4IMPROVE Consulting Group tror vi på værdien i forskellighed og i tæt samarbejde. Vi har en god tone og et relativt fladt hierarki, hvor du får indflydelse på din dagligdag og mulighed for selv at præge din egen arbejdsdag.

Vores konsulenter tilbringer størstedelen af deres tid ude hos kunderne, og internt på kontoret har hverken de eller vores partnere faste pladser. Det betyder, at du møder forskellige kollegaer, hver dag du kommer på arbejde. Derigennem får du nye input og en bred kontaktflade på tværs af hele organisationen.

Interesseret?

Send din ansøgning og dit CV allerede i dag og senest 15. januar 2017 til Sekretariat@4improve.dk. Tiltrædelse er 1. marts 2017. Har du spørgsmål til stillingen, ring til Partner Jørgen Vejvad på mobil: 2064 8889.

Vi glæder os til at høre fra dig.   

4IMPROVE Consulting Group

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Aarhus

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.