Find job

Online Manager

Kan du udnytte de mange muligheder i den digitale verden til at skabe onlinevækst? Og har du potentiale til at opbygge en afdeling omkring dig på den lidt længere bane? Så er du måske vores nye Online Manager.

Som Online Manager i Skandinavien bliver det din primære opgave at optimere vores webshops, så den matcher den digitale tidsalder, vi befinder os i. Det betyder helt konkret, at du skal:

  • tiltrække flere besøgende til vores hjemmesider via SEO, SEM, sociale medier osv. 
  • konvertere flere besøgende til kunder 
  • strukturere hjemmesiderne, så de matcher vores kunders rejse 
  • sikre 100 % udnyttelse af eksisterende funktioner i vores webshop 
  • sørge for, at hjemmesiderne altid er opdateret 
  • generere rapporter på kampagner og udvalgte KPI’er 

Fuldtidsstillingen er nyoprettet, så du vil have stor mulighed for at påvirke udførelsen af dine opgaver. Du er nok ikke selv ekspert på alle områder, men du ved lige præcis, hvem du skal arbejde sammen med for at opnå gode resultater.

De opgaver, du ikke selv løser, skal du primært løse i samarbejde med de webshop-ansvarlige i vores moderselskab samt eksterne samarbejdspartnere. Men du vil også få meget at gøre med dine kolleger i Marketing Communications, der snart består af 7 dedikerede medarbejdere.

For at kunne løse opgaven forventer vi, at du:

  • har stor erfaring med SEO, SEM etc. 
  • mestrer Google Analytics til fulde 
  • selvstændigt kan analysere dig frem til indsatsområder og prioritere disse 
  • kan tænke alternativt, hvis du støder på ”en mur” 
  • har et kommercielt mindset 
  • er i stand til at håndtere flere opgaver på en gang 
  • både kan indtage helikopter-perspektivet, men også være nede i detaljen 
  • er fleksibel 
  • behersker engelsk på forretningsniveau 
  • måske har erfaring med håndtering af flere webshops 

Er du interesseret i stillingen, så send din ansøgning og CV med det samme. Vi afholder løbende samtaler og besætter stillingen, når vi synes, at vi har den rette kandidat. Startdato: Så hurtigt som muligt. Arbejdssted: Lykkegårdsvej 10 i Roskilde.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte MarCom Manager Karina Krogsgaard Kjær på 23331020 eller karina.krogsgaard.kjaer@lyreco.com.

Send din ansøgning senest d. 23-01-2017

Se også vores hjemmeside www.lyreco.dk
og læs hvad vores medarbejdere siger.

Lyreco i Danmark er ledende inden for distribution af kontor- og sikkerhedsprodukter og er et datterselskab af Lyreco Group – en familieejet fransk virksomhed med datterselskaber over det meste af Europa, Asien samt Australien.

Den skandinaviske del af koncernen har sit hovedkontor i Roskilde og omfatter også Lyreco Sverige og Lyreco Norge med totalt 600 medarbejdere.

Lyreco tilbyder mere end 10.000 kontor- og sikkerhedsprodukter til både små og store, private og offentlige virksomheder. Vi ønsker at gøre arbejdsdagen lettere ved at tilbyde et højt serviceniveau og et stort udvalg af kvalitetsprodukter.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Roskilde

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.