Find job

Forretningsorienteret Key Account Manager

Siden starten i 1996 er netIP vokset støt til i dag at være en af de stærkeste spillere inden for kundetilpassede infrastruktur- og kommunikationsløsninger. NetIP er derfor med sine fem afdelinger i henholdsvis Thisted, Skive, Herning, Holstebro og Aalborg en af Danmarks hurtigst voksende og førende udbydere på markedet. Virksomheden tilbyder gennemtænkte IT-løsninger, der matcher kundernes situation og behov indenfor:

Datacenter - Kommunikation - Klienter - Outsourcing - Portaler - Rådgivning

Der er tale om en virksomhed, der er stolt af sine medarbejdere, sit brand og som med den ”jyske” tilgang til tingene altid sikrer at være i øjenhøjde med kunderne. NetIP er kendetegnet af kvalitet, et unikt medarbejdermiljø og et sammenhold, der rækker ud over arbejdsdagen. Det er en virksomhed med en stærk, målrettet og gennemarbejdet salgsstrategi, hvor kursen er sat mod yderligere vækst. Se mere på www.netip.dk

Vi har travlt, og vi ønsker løbende at tilføre de nødvendige menneskelige og faglige ressourcer til fortsat at udvikle netIP A/S. Til at understøtte den fortsatte vækst søges nu en

Forretningsorienteret Key Account Manager
Vil du være med på vinderholdet?
 

Som Key Account Manager hos netIP A/S bliver du kundernes primære kontaktperson, og du får således ansvar for at opbygge og vedligeholde kundeporteføljen i Nordjylland. Du sikrer en tæt, loyal og værdiskabende dialog med kunderne og de nedsatte kundeteams, således at kunderne hele tiden serviceres med de bedste og mest konkurrencedygtige kompetencer, ydelser og produkter. Dine konkrete opgaver tager i stort omfang afsæt i dine interesser, så dine spidskompetencer udnyttes bedst muligt. Du kommer til at deltage i faglige og relationsskabende arrangementer, netværk, ERFA-grupper, events og leverandøraktiviteter.

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det er en fordel, hvis du har en merkantil eller teknisk uddannelse. Din succes i stillingen afhænger mest af dine evner og vilje til at forstå kundernes forretning, behov og købsmønstre, og det er derfor en fordel, hvis du har erfaring fra en lignende stilling.  

Som person er du en kvalitetsbevidst og forretningsorienteret holdspiller med vindermentalitet, der trives i et miljø, hvor du har en udstrakt grad af frihed under ansvar.

Du bliver en del af en stærk og dynamisk virksomhedskultur med fast tilknytning til afdelingen i Aalborg. I starten skal der dog påregnes besøg på hovedkontoret i Thisted.

Det er vigtigt for netIP – og for kunderne – at du føler dig godt tilpas som rådgiver og som menneske. Vi tilbyder dig derfor muligheden for at blive en del af et stærkt team, hvor du får masser af faglige udfordringer og ansvar, der matcher dine kompetencer og ambitioner. Der er således mulighed for både personlig og professionel udvikling, hvor du kommer til at arbejde med nogen af de største og mest fremgangsrige kunder i Danmark.

Som ansat i netIP deltager du i den fælles overskudsdeling, pensionsordning, sundhedsforsikring og kantineordning. Herudover får du pc, mobiltelefon og arbejdstøj samt faglige og sociale arrangementer. Vi tilbyder en fast månedsløn, som er konkurrencedygtig, og tilpasset de kompetencer og den erfaring, du kommer med.

Kan du genkende dig selv i værdierne og i de krav, vi stiller, så send en ansøgning som Word- eller PDF-fil mærket "390-NiP" til job@sensu.dk. For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til konsulent fra Sensu A/S, Thomas Bech på +45 22 89 89 76.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Aalborg

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.