Find job

Kompetent og tillidsvækkende Økonomiprofil

Aquagain Folding Smed A/S er stiftet i 1956 af Karl Skjøth og er i dag en professionel og anerkendt producent og leverandør af effektive og miljørigtige løsninger indenfor håndtering af spildevand og slam, drikkevand samt biogas. Der håndteres løsninger indenfor alle aspekter fra rådgivning, design, konstruktion, produktion, levering, montering til idriftsættelse. Aquagain indgår i projekter som hoved- og totalentreprenør, som leverandør af smede- og maskinentrepriser og som komponentleverandør.

Virksomheden udvikler og producerer unikke kundetilpassede løsninger og serieproduktioner, som f.eks. dæksler, maskinudstyr, rør- og anlægsinstallationer etc. Kunderne er kommunale og industrielle virksomheder i ind- og udland, som har høje krav til kvalitet, leveringssikkerhed og dokumentation, funktionalitet og driftssikkerhed samt service. Virksomheden er med stor succes trådt ind på det norske marked, som bidrager til en væsentlig del af omsætningen og virksomhedens vækst.

Medarbejdere hos Aquagain er fagfolk med vigtig viden og solid erfaring. De arbejder med engagement og forstår kundernes krav og ønsker. De kender processerne, forstår kundens målsætninger og indfrier forventningerne til kvalificeret sparring og den rigtige løsning.

Aquagain er 100% danskejet og er beliggende i pæne og præsentable bygninger i Brørup. Virksomheden består af omkring 56 medarbejdere, der håndterer alle opgaver indenfor virksomhedens forretningsområder. Til udvikling af virksomhedens økonomifunktion ønsker man at ansætte en dygtig og motiveret økonomiprofil.

Læs mere på: www.aquagain.dk.


Kan du tage ansvar for udvikling af virksomhedens økonomifunktion?
Med reference til Aquagains administrerende direktør får du en spændende og varieret hverdag, hvor du bliver en vigtig sparringspartner for denne samt bestyrelsen. Som leder for en mindre økonomifunktion bliver du omdrejningspunktet i forhold til at udvikle og forbedre procedurer og rutiner i en veldreven virksomhed. Du er en aktiv part i udarbejdelsen af og opfølgning på regnskaber og budgetter og dine opgaver vil derfor være af såvel strategisk, taktisk som praktisk karakter. Da virksomheden for nylig er trådt ind på det norske marked med deraf følgende stor aktivitet, vil du have løbende kontakt til det norske selskab samt relevante norske kontaktpersoner.

Du vil få en central organisatorisk placering og herigennem får du en stor berøringsflade i virksomheden. I tæt samarbejde med den administrerende direktør og resten af organisationen skal du medvirke til at udvikle og vedligeholde virksomhedens administrative processer, rapporteringsværktøjer, forretningsgange samt økonomistyringsværktøjer.

Kvik, økonomisk profil, der kan se fremad
Du har en teoretisk økonomisk baggrund kombineret med den rigtige personlighed og relevant erfaring. Det er en fordel, hvis du tidligere har arbejdet med en ordreproducerende og projektstyret virksomhed, og herigennem bl.a. har erfaring med begreber som igangværende arbejde. En baggrund fra revisionsbranchen kunne også være en mulig indgang til stillingen. Du arbejder med et stort engagement og du er dygtig på såvel det praktiske som det strategiske plan. Dette gør dig i stand til at løse både de konkrete opgaver, men også bidrage aktivt til virksomhedens fortsatte forretningsmæssige udvikling. Du taler og skriver dansk og hvis du har kendskab til norsk, vil det være en fordel.

Som person er du imødekommende, positiv, engageret og åben. Du arbejder struktureret og detaljeorienteret og har evnen til selv at komme med forslag til løsninger. Du har en udpræget sans for at få tingene til at lykkes, såvel internt som eksternt. Du er i stand til at motivere dig selv og du er ikke bange for at stille spørgsmål, når dette er nødvendigt. Din kombination af godt humør, fleksibilitet og vedholdenhed sikrer, at du når dine og virksomhedens mål.

Gode muligheder for at sætte præg på dine opgaver
Har du den rette indstilling, tilbydes du en selvstændig og udviklende stilling i en af branchens absolut mest spændende virksomheder. Du kommer til at arbejde i en virksomhed med en flad struktur, korte beslutningsprocesser og en uformel omgangstone. Du vil få mulighed for at udvikle dig såvel fagligt som personligt i samarbejde med dygtige og engagerede kollegaer. Ved at fokusere på din indsats får du gode muligheder for at præge både din egen udvikling og de opgaver, du skal løse.

Lønnen forhandles individuelt på et niveau, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer.

Virksomheden får ikke kendskab til din henvendelse uden din accept.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Else-Marie Stærmose på telefon +45 42922345, mail: ems@lyderjohnsen.dk eller Odd Lyder Johnsen på telefon +45 2999 9043, mail: odd@lyderjohnsen.dk.

Samtaler vil foregå hos LyderJohnsen A/S i Fredericia.

Send venligst din ansøgning og dit CV mærket ”Økonomiprofil, Aquagain” til: ans@lyderjohnsen.dk.

Husk at anvende den e-mailadresse, som vi skal bruge til senere kontakt.

Annoncen opdateres automatisk hver fjerde uge på jobportalerne. Dette er ikke et udtryk for, at rekrutteringsprocessen er startet forfra. Det er en konsekvens af, at vores stillingsannoncer ligger online, indtil rekrutteringsprocessen er afsluttet.





Jobtitel

Kompetent og tillidsvækkende Økonomiprofil

Virksomhedsnavn

Aquagain

Hjemmeside

www.aquagain.dk.

Sted

Brørup

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Brørup

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.