Find job

Regnskabsansvarlig – 30 t/ugen – til konsulenthus

Vil du gerne have et job, der giver plads til balance mellem arbejdsliv og fritid? Trives du godt med stor frihed og høj faglighed? Er du interesseret i en fast stilling, hvor du i en konsulentrolle håndterer regnskabsområdet fra A-Z for en fast kundegruppe?

Til vores kunde i Lyngby – et konsulenthus i rivende udvikling – søger vi en regnskabsansvarlig, gerne med revisorbaggrund – 3-5 års erfaring.

Vi søger en person, der kan varetage 2-3 faste kunders bogholderi og regnskab. En person med stor selvstændighed og erfaring, som kan sidde ude hos kunderne – primært i København og Nordsjælland. Virksomheden er netop ved at indhente en ny, spændende kundegruppe til huset, og du vil bl.a. håndtere nogle af disse kunder.

Du bliver en del af en organisation, hvor faglighed, professionalisme og frihed under ansvar er helt centrale nøgleord. Der er tale om en stilling på 30 timer om ugen, fordelt på 4 dage.

Du vil referere til og sparre med en af partnerne i virksomheden, der fungerer som CFO hos den pågældende kundegruppe, der har outsourcet økonomifunktionen. Det primære i stillingen er at sikre en velfungerende regnskabsfunktion og varetage regnskabsområdet fra A-Z, såsom følgende:

  • Debitor-, kreditor- og finansbogføring
  • Afstemninger
  • Momsafregning, ind- og udland
  • Gage og timeaflønning samt indberetning af A-skat
  • Anlægskartotek, periodiseringer og afskrivninger

Dine kvalifikationer:

  • Du har en merkonom i regnskab, måske er du i gang med en HD®
  • Du har enten en revisorbaggrund eller har siddet som regnskabsansvarlig/-chef i mindre eller mellemstore virksomheder med min. 3-5 års erfaring
  • Du har erfaring med ovenstående opgaver
  • Du har flair for it og er superbruger af Excel

Dine personlige egenskaber:

  • Du er fleksibelt indstillet og trives godt med at have flere arbejdssteder
  • Du holder dig opdateret på dit fagområde og er god til at se udviklingsmuligheder og lære fra dig
  • Du arbejder selvstændigt, er rolig under pres og er effektiv
  • Du arbejder struktureret, ansvarsbevidst og når dine deadlines
  • Du møder folk i øjenhøjde, har god situationsfornemmelse og kommunikerer ubesværet på alle niveauer i en organisation

Virksomheden tilbyder:

  • En fast stilling med 2-3 faste kunder
  • God bredde og variation i arbejdsopgaverne
  • Mulighed for udvikling
  • Engagerede kolleger, som byder dig godt velkommen
  • God løn efter kvalifikationer
  • En stilling, som er til tiltrædelse snarest

Hvis du vil videre:

Kontakt chefkonsulent Tina Løwenstein Noesgaard på telefon 33 24 40 80 eller send din ansøgning mærket 3448-3129 TLN som Word-fil til info@centrum-personale.dk

Centrum Personale tilbyder professionel assistance, når vore kunder har brug for en fast medarbejder eller en vikar. Vi arbejder med en omfattende emnebank, som du gratis kan blive optaget i, hvis du har lyst til jobskifte. Vi løser opgaver inden for alle jobfunktioner - herunder administration, forsikring, økonomi, regnskab, indkøb, salg, marketing, it, rejsebureau, medicinal/biotek, lager, spedition og ledelse.

Centrum Personale A/S - Frederiksberg Allé 35 - 1820 Frederiksberg C

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

København og Nordsjælland

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.