Find job

Salgskonsulent

Attraktiv og selvdreven salgsrolle i en international virksomhed

På vegne af Vestfrost Household, søger vi en dygtig salgskonsulent til salg af hårde hvidevarer til at varetage distrikt Sjælland og øerne.

Din nye virksomhed

Vestfrost Household indgår i Vestel-Group koncernen, som består af 29 selskaber inden for produktion, software, teknologiudvikling, marketing og distribution inden for hvidevarer, elektronik og LED-belysning. I 2015 havde koncernen ca. 13.000 medarbejdere og en omsætning på 5 milliarder euro. Vestel-koncernen er opdelt i tre forretningsenheder, og er repræsenteret hos flere end 1.500 udsalgssteder globalt.

Din nye rolle

Med direkte reference til landechefen, bliver du en del af det eksisterende salgsteam. Du skal primært skabe resultater i opbygningen og vedligeholdelsen af kundegrundlaget og i nogen grad etablere samarbejde med nye potentielle detailkæder og butikker, også på Nordisk plan. Du får en spændende, selvstændig og dynamisk hverdag, hvor du via din erfaring med salg, får en central rolle i opnåelsen af virksomhedens vækstmål og kommercielle udvikling.

Sådan får du succes

Det forventes, at du:

  • Har et solidt kendskab til hvidevarer, elektronik, belysnings- eller lignende brancher
  • Har minimum 4 års erfaring som ekstern opsøgende sælger med succesfulde resultater til følge
  • Har erfaring med salg og undervisning af butikspersonale
  • Er strategisk, taktisk og kreativt tænkende
  • Har styr på dine salgsværktøjer og kan dokumentere dine tidligere succeser
  • Trives med fastlagte målsætninger, og at du selv administrerer din tid
  • Har gode samarbejdsevner, er loyal og tillidsvækkende og formår at skabe kontakt på alle niveauer
  • Er flydende i dansk og engelsk både i skrift og tale, da koncernsproget er engelsk. Det er en fordel, hvis du også forstår og taler et af de øvrige nordiske sprog
  • Har indgående erfaring med at arbejde i Excel og er vant til at opbygge pivot-tabeller
  • Er vant til en KPI-drevet hverdag
  • Har kørekort til B/BE
  • Er indstillet på 10-15 rejsedage om året

Du tilbydes

  • Et godt job i en mindre virksomhed, der sætter kvalitet, trivsel og engagement højt
  • En arbejdsplads med en flad struktur og en uformel omgangstone
  • Mulighed for at arbejde i en international koncern
  • Oplæring i vores produkter og branche
  • Dygtige og engagerede kolleger
  • Fast løn, bonusordning samt pensionsordning og sundhedssikring
  • Fri telefon og bil

Sådan kommer du videre

Hvis du er interesseret i dette job, så send din ansøgning og CV i ét dokument ved at trykke på knappen “Ansøg nu”, eller kontakt Recruitment Consultant Pedram Khalighi på +45 2936 8821, eller Recruitment Consultant Céline Konrad på +45 2936 8816.

Hays Denmark is part of Hays Plc, which is listed on London Stock Exchange (FTSE 250). Hays Plc is the world's leading recruiting experts in qualified, professional and skilled work.

We operate across the private and public sectors, dealing in permanent positions, contract roles and temporary assignments. We are market leaders in the UK and Australia, and one of the market leaders in Continental Europe. As of September 2011, the Group employed 7,600 staff operating from 255 offices in 31 countries across 20 specialisms.

Our combination of deep expertise across a wide spectrum of specialised industries and professions makes us unparalleled recruiters in the world of work.

Hays Specialist Recruitment A/S has operated in Denmark since 2008. We specialise in following areas of specialism: Accountancy & Finance, Banking, Construction & Property, Engineering, HR, Insurance, IT, Legal, Logistics, Life Sciences and Sales & Marketing. For more information see www.hays.dk

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Sjælland, øerne og Bornholm

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.