Find job

FINANSBOGHOLDER med potentiale søges til nyoprettet stilling i virksomhed i Virum

For vores kunde, en mellemstor international virksomhed i Virum, søger vi en ambitiøs og positiv bogholder, som er proaktiv, har lyst til at gøre en forskel i dagligdagen og har lyst til at videreudvikle sig i takt med arbejdsopgaverne og virksomheden, som er i rivende vækst og forandring.

Med reference til regnskabschefen vil du indgå i finansteamet på i alt tre engagerede og dygtige medarbejdere, som arbejder sammen mod et fælles defineret mål. Dagligdagen byder på mange forskellige udfordringer, hvorfor det forventes, at du trives med et selvstændigt ansvar og performance under stor grad af frihed til at planlægge egne arbejdsopgaver.

Finansteamet er under omstrukturering, hvorfor alle opgaver kastes op i luften og fordeles efter ønsker og kompetencer. Dine arbejdsopgaver er derfor endnu ikke 100% defineret, og du vil have mulighed for at kunne præge din stilling. Stillingen vil indebære en del rutineopgaver samt nye spændende, og udfordrende opgaver.

Dine arbejdsopgaver kunne bl.a. være:

  • Finansbogføring
  • Afstemning af balancekonti
  • Månedslukning af selskaber, inkl. bogføring
  • Deltagelse i udarbejdelse af månedsregnskab
  • Deltagelse i rapportering af skatteopgørelse til US
  • Momsopgørelser
  • Håndtering af udenlandske selskaber
  • Ad hoc-opgaver

Der vil være meget kontakt med de udenlandske datterselskaber, hvor koncernsproget er engelsk. Derudover vil du få en bred kontaktflade og samarbejde på tværs af organisationen.

Profil:

Som person er du udadvendt, imødekommende og god til at opbygge relationer. Du er serviceminded og positiv i din tilgang til opgaveløsning samt er fleksibel ifm. opgavefordelingen og overarbejde ved måneds-/årsafslutning. Du arbejder selvstændigt, men trives også med teamwork, hvor du sparrer med dine kolleger og du giver gerne en hjælpende hånd i travle perioder. Din arbejdsform er struktureret og du følger dine opgaver til dørs. Samtidig sætter du en ære i at tingene er gennemarbejdet indenfor de fastlagte deadlines. Sidst men ikke mindst, har du en positiv indstilling, gode samarbejdsevner samt har et godt humør. For at få succes i stillingen, skal du trives i en virksomhed, der er i konstant forandring og vækst.

Kvalifikationer:

Vi forestiller os, at den rette kandidat er regnskabsuddannet og nogle flere års erfaring inden for finans, hvor du har opnået et solidt kendskab til de mange bogholderimæssige discipliner. Du kan også komme fra revision og har måske nogle års erfaring som regnskabsmedarbejder i en større virksomhed. Det vil være en fordel, hvis du kommer fra en international virksomhed med kendskab, men ikke et krav.

IT-kompetencer:

Du har gode IT-kompetencer og er gerne superbruger i EXCEL. Eller har et ønske om at blive det.

Sprogkendskab:

Du kan ubesværet kommunikere på engelsk i skrift og tale

Løn- og ansættelsesvilkår:

Fast/fuldtid. Løn i henhold til kvalifikationer

Tiltrædelse:

Hurtigst muligt eller senest pr. 1. juni 2017. Relevante kandidater indkaldes løbende til interview hos Active Search

Kontaktperson:

Rekrutteringskonsulent Christina Lyngbye – JOB ID 898651

Active Search 1998 A/S

Strandvejen 62F, 1. sal
2900 Hellerup

+45 70 22 77 99

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Virum

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.