Find job

Bygnings- og teknikansvarlig

Ser du dig selv som en menneskelig schweizerkniv, og motiveres du af at skabe synlige resultater – selvstændigt og i samspil med andre mennesker? Så læs videre…  

Du bliver ansvarlig for drift og vedligeholdelse af kontor- og lagerbygninger samt udendørsområderne. Driften dækker ligeledes tekniske installationer som ABA-anlæg, ventilations- og CTS-anlæg.  

Du kan se frem til en varieret arbejdsdag med stor intern og ekstern berøringsflade, og hvor din rolle kan variere mellem at være bygningsansvarlig, tilsynsførende, vicevært, tømrer, købmand, projektleder, teamleder og ikke mindst en god kollega.  

Du kommer til at stå i spidsen for et lille team bestående af 3 erfarne medarbejdere. 

Det forventes, at du selv tager værktøjet frem i forbindelse med mindre ombygninger og bygningsreparationer og at du på større projekter selv hjemtager tilbud og koordinerer indsatsen med eksterne håndværkere.  

Professionelle kvalifikationer:

  • Teknisk og håndværksmæssig baggrund 
  • Erfaring med ledelse af faglige specialister 
  • Min. 3 års erfaring som håndværker 
  • Erfaring med programmering af ventilations-, varmestyringssystemer m.v.  
  • Erfaring med opbygning af bygninger og installation af teknisk udstyr er en fordel 
  • Kendskab til MS Office-pakken og gerne SAP 

Personlige kvalifikationer: 

  • Villig til at tage del i den daglige drift inden for ansvarsområderne 
  • Har sans for service og motiveres i høj grad af driftssikkerhed, resultater og kvalitet 
  • Tænker og handler holistisk med fokus på værdi, risici og totalomkostninger 
  • Gerne erfaring i styring og ledelse af team  
  • Gode samarbejdsevner samt bevare det fornødne overblik i pressede situationer 

Du har et godt drive, er energisk og motiveres af at skabe resultater sammen med andre, hvor du er primus motor i projekterne. Du trives i et dynamisk og foranderligt miljø. Du bevarer overblikket i travle og pressede situationer. Du er samtidig en person, der forstår at fordybe dig, arbejde struktureret og er vedholdende med falkeblik på detaljen. 

Har du spørgsmål til denne stilling, kontakt venligst Lasse Jansen, Recruitment Manager Scandinavia, på tlf. +47 90 65 38 71.

Send din ansøgning senest den 21-04-2017.

Se også vores hjemmeside www.lyreco.dk og læs hvad vores medarbejdere siger.
 

Lyreco i Danmark er ledende inden for distribution af kontor- og sikkerhedsprodukter og er et datterselskab af Lyreco Group – en familieejet fransk virksomhed med datterselskaber over det meste af Europa, Asien samt Australien.

Den skandinaviske del af koncernen har sit hovedkontor i Roskilde og omfatter også Lyreco Sverige og Lyreco Norge med totalt 600 medarbejdere.

Lyreco tilbyder mere end 10.000 kontor- og sikkerhedsprodukter til både små og store, private og offentlige virksomheder. Vi ønsker at gøre arbejdsdagen lettere ved at tilbyde et højt serviceniveau og et stort udvalg af kvalitetsprodukter.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Roskilde

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.