Find job

Nordnets kundeservice søger nyt talent

Vil du arbejde i en virksomhed, hvor investering og opsparing er drivkraften, og vil du være med til at omdefinere finansbranchen? Så læs videre her!

Nordnet er i rivende udvikling, og derfor søger vi nu en ny fuldtidskollega til vores unge ambitiøse team, som er fælles om at skabe merværdi for vores kunder. Vi vil omdefinere finansbranchen og søger en person, som vil med på rejsen.

Hverdagen i vores team

Du kommer til at repræsentere Nordnets kundeservice, hvor du er vores stemme udadtil. Du arbejder i tæt samarbejde med vores kundeservicechef og 6 investeringsmedarbejdere i et spændende og kreativt miljø, som konstant er i bevægelse.

En typisk dag kan bestå i at:

  • Hjælpe med enklere spørgsmål som f.eks. login problemer til at løse mere komplekse kundehenvendelser.
  • Give vores kunder værktøjer og inspiration, så de får mest muligt ud af deres opsparinger.
  • Fortælle om Nordnets produkter og tjenester, som kunderne endnu ikke kender til.
  • Give feedback til din chef og kollegaer om, hvordan vi kan forbedre os.

Du er sammen med dine kollegaer ansvarlig for at give vores kunder en god og professionel service via telefonen og e-mail. Vi sætter kunden i fokus hver gang og giver os tid til hvert enkelt kunde. Spørgsmålene fra kunderne er meget varierende, og nogle kræver samarbejde med kollegaer inden og uden for teamet. Det betyder, at du vil komme til at skabe dig et stort netværk på tværs af landegrænserne i organisationen.

Kan du trives hos os?

Skal du trives hos os, så er en af dine vigtigste egenskaber et højt ambitionsniveau. Du skal have en brændende interesse for service og salg og kunne identificere vores kunders behov. Du er en holdspiller, som hele tiden bestræber dig på at blive bedre, og som ser mulighederne i dagens udfordringer. Kan du det, så er der masser muligheder for at udvikle sig internt i organisationen. Du er en person, som omfavner ansvar og tager initiativ til at løse problemer, også selvom du ikke nødvendigvis ved hvordan. Vi ser gerne, at du har interesse for værdipapirer og eller pension, og det du ikke ved, det kan du lære hos os.

Vi forventer, at du kan lide at have travlt og ikke lader dig stresse af at have flere bolde i luften. Du er fleksibel og omstillingsparat, og så kan du være selvledende og søge udfordringer på egen hånd, hvis du savner dem. Du agerer hurtigt, overholder deadlines og bidrager til udvikling og forbedring af teamet og Nordnet generelt.

Din baggrund

Du har som minimum en kort videregående uddannelse inden for økonomi/finans, og måske har du erfaring med kundeservice, men det vigtigste for os er, at du har interessen for branchen og viljen til at arbejde i et travlt, uforudsigeligt og dynamisk miljø. Erfaring fra branchen er absolut en fordel men ikke afgørende. Det afgørende er din attitude, evne og villighed til at lære.

Derudover skal du være flydende på dansk i både skrift og tale.

Det her tilbyder vi dig

Nordnets kundeservice er hjertet af virksomheden. Det er her du lærer mest omkring alle vores processer, produkter og tjenester, og det er her, du kommer tættest på kunderne. Vi værner om vores talenter, så har man viljen til at udvikle sig, så har vi viljen til at hjælpe dig. Åben kommunikation, kreativitet og engagement er vigtige dele i hverdagen på kontoret.

Vi ser frem til din ansøgning!

Send en ansøgning og CV hurtigst muligt - du ansøger via ansøg-knappen.

Nordnet vil være førstevalget inden for investering og opsparing i hele Norden, og et vigtigt skridt på vejen dertil er at give en suveræn service. Beskriv derfor i din ansøgning, hvordan du vil hjælpe os med at komme der til.

Har du spørgsmål, så kontakt vores kundeservicechef, Katie Nordenbøl, på telefon 24 29 15 02 eller send en mail til katie.malou.nordenbol@nordnet.dk

Om Nordnet

Nordnet er bank for privatpersoner, som vil investere i aktier og andre værdipapirer. Tanken bag Nordnet er at lade kunderne selv tage kontrollen over sine penge og investeringer, og målet er at blive de nordiske private investorers foretrukne bank til investering og opsparing. Vi har hovedkontor i Sverige og lokale kontorer i Danmark, Finland og Norge. Nordnet AB er noteret på Nasdaq OMX Stockholm. Besøg os på nordnet.dk

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Copenhagen

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.