Find job

Marketing- / Administrativ-medarbejder

Kan du omdanne din viden til målrettede kampagner via SoMe, SEO, Google AdWords etc. – og brænder du for at arbejde med kunder og kunderejser?

Så er du måske Varelotteriets nye Marketing- / Administrativ-medarbejder.

Varelotteriet er i en rivende udvikling, vi søger derfor til vores kontor i København en person, der har viden og erfaring inden for online marketing, og som samtidig ikke er bleg for at tale direkte med kunder samt udføre mere administrative opgaver.

Vi har brug for dig, der har et kommercielt øje og som trives med både drifts- og udviklingsopgaver inden for marketing, kommunikation og kundeservice.

Dine opgaver vil blandt andet omfatte:

  • Opsætning og optimering af kampagner i Google AdWords
  • Opsætning af Facebookkampagner
  • Tracking og analyse af onlineperformance med udgangspunkt i bl.a. Google Analytics
  • Søgemaskineoptimering
  • Producent af indhold (herunder video) til sociale medier
  • Skaffe testimonials fra donationsmodtagere og omsætte dem til målrettet digital story telling i vores SoMe, nyhedsbrev mv.

Vi forventer:

  • Du kan udarbejde indhold til diverse medier (tekst, billeder, video) og nyhedsbreve
  • Du har erfaring med SoMe annoncering, sociale mediers kommercielle værktøjer, AdWords og SEO
  • Du har erfaring med opsætning, vedligehold og optimering af Google AdWords kampagner
  • Du har erfaring indenfor marketing på B2C-markedet.  
  • Du har indgående kendskab til Google Analytics og kan omsætte analyser til konkrete handlinger
  • Du kan igangsætte lokale kampagner i detailleddet
  • Du sætter en ære i at følge op på igangsatte kampagner
  • Du skriver et fængende sprog på dansk
  • Du er åben og har mod på alle typer af opgaver – også af mere praktisk karakter
  • Du har altid fokus på kundeoplevelsen, er resultatorienteret, nytænkende og god til at samarbejde på tværs i en lille organisation

Vi tilbyder:

Mulighed for at bruge dine kompetencer i et arbejdsmiljø, hvor der er kort fra idé til handling, en uformel omgangstone, en flad beslutningsstruktur og hvor alle bidrager.

Masser af udviklingsmuligheder og udfordringer i et spændende og dynamisk team.

En arbejdsplads, hvor vi arbejder kommercielt, men med et velgørende formål.

Om stillingen:

Vores kontor er placeret i København Ø. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, med betalt frokostpause.
Løn forhandles individuelt med udgangspunkt i dine kvalifikationer. Varelotteriet tilbyder endvidere pensions- og sundhedsordning.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Vicedirektør Peter Jørgensen på pj@varelotteriet.dk eller på 3929 6088.

Interesseret?

Send din ansøgning senest den 15. maj via knappen nedenfor.

Om Varelotteriet:

Varelotteriet er et af Danmarks ældste lotterier, grundlagt i 1887. Overskuddet går til velgørende, sociale og humanitære formål ifølge aftale med Justitsministeriet, der er Varelotteriets øverste myndighed. De første cirka 100 år bestod gevinsterne af købmandsvarer og dansk håndværk. I dag er det kontante gevinster og tilmed det mest gevinstgivende lotteri. Læs mere om Varelotteriet på: www.varelotteriet.dk

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

København Ø

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.