Find job

Fagligt stærk koordinator til Lif Uddannelse

Drømmer du om at arbejde i et vidensmiljø med gode kollegaer, hvor life science, læring og netværk smelter sammen med en spændende fremtid?

Lif Uddannelse består af 14 medarbejdere, der trives med forandringer, forbedringer og fart over feltet. Vi er i gang med en omfattende fornyelse af vores brand, kommunikation, markedsføring og digitalisering af bl.a. kundeoplevelsen og af vores forretningsudvikling, der skal bringe nye produkter til vores kunder. Vi har desuden fornyet vores strategi frem mod 2021 med ambitiøse og spændende mål.

Lægemiddelindustriforeningen (Lif) uddanner via Lif Uddannelse ca. 2000 danske og internationale kursister om året. Lif Uddannelse tilbyder opkvalificering af viden til ansatte i lægemiddelindustrien og den øvrige sundhedssektor. Det sker i tæt samarbejde med eksterne interessenter og faglige eksperter – og vi udbyder en lang række kompetencegivende kurser, grund- og efteruddannelser, konferencer og temadage med udgangspunkt i lægemiddelindustriens og sundhedssektorens behov. Derudover udbyder vi konference- og udstillingsservices til lægefaglige selskaber og virksomheder fra hele landet.

Lif Uddannelse søger en særdeles dygtig koordinator, som har evnerne til at varetage administrative og tværgående projektorienterede opgaver, som støtter afdelingens funktioner og forretningsdrift. Du skal være med til at sikre, at vi fortsat er branches førende kursusleverandør.

Kursusadministration og kontakt til eksterne samarbejdspartnere

I tæt samarbejde med afdelingens uddannelsesledere, projektledere og kommunikationskonsulenter bliver din opgave at varetage de administrative opgaver i forbindelse med planlægning og gennemførelse af kurser, seminarer, udstillinger og konferencer.

Opgaverne i stillingen er mange:

  • I samarbejde med uddannelsesdirektøren arbejder du med udvalgte forretningsprojekter, kontakt til beslutningstagere i industrien etc.
  • Du varetager henvendelser fra kursister, registrerer kursustilmeldinger og evalueringer og udsender invitationer, kursusmateriale og kursusbeviser.
  • Du tager dig af interne og eksterne undervisere og foredragsholdere. Du holder kontakten til eksterne undervisere, sikrer fremsendelse og godkendelse af samarbejdsaftaler og bestiller fly og hoteller til dem.
  • Du koordinerer studentermedhjælperes og elevers arbejde, så de bidrager til at løse hverdagens opgaver bedst muligt.
  • Du er superbruger eller som minimum meget erfaren med Microsoft Office-pakken og vil blive oplært i vores øvrige IT-systemer bl.a. kursusadministrationssystem. Du får ansvar for kontinuerligt at optimere de administrative arbejdsgange for at sikre en høj-effektiv afdeling.
  • Du står desuden for kontoplanen, afregning af honorarer, bilagshåndtering mm. Du vil således være afdelingens bindeled til økonomiafdelingen og indgå i et administrativt supportteam, som også supporterer DLI Market Intelligence.

Du bliver kort sagt et centralt omdrejningspunkt, der skal styrke og optimere de administrative rutiner samt sikre, at alle eksterne kontakter får en professionel service, og at uddannelseslederne bliver aflastet i dagligdagen. Du får derfor stor indflydelse på dine arbejdsopgaver, og gode råd til forenkling af forretningsgange vil blive positivt modtaget.

Har du et godt overblik og styr på detaljerne?

Vi forestiller os, at du har flere års erfaring som koordinator - eventuelt fra en uddannelsesafdeling, og at du er vant til at løse administrative opgaver, hvor fokus er at sikre kvalitet, korrekt databehandling og overholdelse af deadlines. Du har en struktureret arbejdsform, og det falder dig let at prioritere dine arbejdsopgaver. Du har endvidere en fleksibel og serviceminded indstilling, og du holder humøret højt i en til tider travl hverdag.

For at få succes i jobbet kræver det også, at du er proaktiv og selv er i stand til at drive processerne.

Du er velformuleret på dansk og engelsk i såvel tale som skrift, og du er fortrolig med brugen af Microsoft Office-pakken og databaser.

Bliv en del af et stærkt og professionelt team

Du tilbydes et afvekslende og udfordrende job i et interessant arbejdsmiljø, hvor du sammen med et kompetent team har mulighed for at præge dine arbejdsopgaver. Lønpakken består af fast løn, pensions- og bonusordning samt øvrige personalegoder. Jobbet er en fuldtidsstilling.

Er du parat til nye udfordringer?

Du bedes sende ansøgning bilagt CV (mrk.: Lif/Koordinator) pr. e-mail: lj@lif.dk eller pr. brev til: Lægemiddelindustriforeningen (Lif), att.: Linda Jensen, Lersø Parkallé 101, 2100 København. Ansøgningen bedes være Lif Uddannelse i hænde hurtigst muligt, da samtaler afholdes løbende.

Alle henvendelser vil naturligvis blive behandlet fortroligt!

Ring og hør nærmere om stillingen

Du er naturligvis velkommen til at kontakte uddannelsesdirektør Søren-Ulrik Rolsted Fangholm på telefon 3125 3009 eller HR-chef Käthe Elisabeth Jensen 3927 0994/4033 7989 for yderligere information om stillingen. Du kan læse mere om Lif Uddannelse på www.lif-uddannelse.dk.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

København

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.