Find job

Leder af regnskabsafdelingen

Vores kunde er en international orienteret virksomhed, der sælger kvalitetsprodukter over det meste af verden. Virksomheden har hovedsæde i Holstebro og er kendetegnet af stærke værdier og en flad organisation. Der er desuden tale om en dynamisk og fremtidsorienteret virksomhed med stort potentiale. Til at understøtte den fremadrettede udvikling søges nu en leder til regnskabsafdelingen.

Til international virksomhed i udvikling og forandring
 

Med reference til den økonomiansvarlige direktør får du ledelsesansvaret for en afdeling med 9 medarbejdere. Du bliver ansvarlig for ledelse, drift og udvikling af virksomhedens regnskabsafdeling. Et vigtigt element i opgaven bliver at skabe fornyelse, effektivisering og udvikling af opgaver og processer i afdelingen. Det er vigtigt at de eksisterende medarbejdere involveres i disse tiltag og forandringer. Ledelsesopgaven er derfor et kritisk element i stillingen. Derudover bliver du ansvarlig for et ”Shared Service Center”, som varetager bogholderi og betalinger.

Du er uddannet cand. merc, HD eller tilsvarende, og du har formentligt erfaring fra revisionsbranchen samt erfaring fra en tilsvarende stilling i en privat virksomhed – eksempelvis som controller, business controller, regnskabschef, økonomichef eller lignende. Samlet set forventes det, at du har minimum 6 års faglig erfaring og min. 2-3 års ledererfaring. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at etablere, drive og udvikle en regnskabsfunktion i en international virksomhed. Du er fortrolig med Microsoft Office-pakken samt med ERP-systemer. Derudover behersker du dansk og engelsk på højt niveau i skrift og tale.   

Som person er du ambitiøs, arbejdsom og resultatorienteret, og du går analytisk, struktureret og professionelt til opgaverne. Du har en god forretningsforståelse - er vant til at gå forrest - og du har den mentale styrke og vedholdenhed til at sikre, at alle i organisationen forstår og efterlever gældende aftaler og politikker. Derudover motiveres du af indflydelse samt vekselvirkningen mellem aktiv deltagelse i driftsopgaverne og de mere udviklingsorienterede opgaver. Du evner ligeledes at inspirere dine kollegaer samt styrke samarbejdet på holdet gennem videndeling og engagement. Du er uformel af type, og du trives i sociale sammenhænge, hvor du altid er positiv og imødekommende. 

Det forventes, at du er bosat i hensigtsmæssig køreafstand fra virksomhedens hovedsæde i Holstebro. 

Vi tilbyder dig en spændende og udfordrende stilling, hvor du får mulighed for at få en væsentlig indflydelse på økonomifunktionens udvikling. Derudover tilbydes du gode muligheder for personlig og faglig udvikling i et inspirerende miljø med motiverede kollegaer. Hvis vi sammen vurderer, at du er kandidat til stillingen, vil du i forbindelse med første samtale blive orienteret om virksomhedens navn og forretningsområder.

Kan du genkende dig selv i stillingen så send en ansøgning som Word- eller PDF-fil mærket ”391-AAA” til job@sensu.dk. For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Sensu A/S, Claus Bech Nielsen på tlf.: + 45 31 31 67 76.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Holstebro

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.