Find job

Customer Manager

Er du interesseret i en spændende karriere i en virksomhed med en bæredygtig profil?

Er du interesseret i en spændende og udfordrende karriere, hvor du kan kombinere din ambition om at nå dine personlige mål med muligheden for at sætte et tydeligt fingeraftryk på arbejdet med at sikre en bæredygtig fremtid? Kan du kombinere en særdeles professionel kundeservice med lysten til at sælge og vækste vores forretning hos vores eksisterende kunder? Kan du håndtere komplekse problemstillinger og skabe effektive løsninger for vores kunder? Kan du lide at sikre fremdrift for vores kunder og indgå i samarbejdet på alle ledelsesniveauer? Sætter du altid kunden først når du står overfor en udfordring?

Hvis ja, så er du måske den kundechef vi leder efter til at tage ansvaret for at vedligeholde og vækste vores voksende portefølje af kunder inden for en lang række af brancher.

Primære opgaver

Dine primære opgaver vil være at tage ansvar for vores eksisterende kunder inden for certificering af ledelsessystemer for at fastholde, vedligeholde og vækste vores forretning.

Du vil være ansvarlig for dit eget salgsbudget med målet om at sælge og vækste vores services til eksisterende kunder og at vinde nye kontrakter.

Du vil også få et særligt ansvar for at håndtere en række udvalgte Key Customers. Og du vil have et særligt mål om at vinde nye Key Customers. Du vil være ansvarlig for at forhandle og genforhandle kontrakter med vores kunder.

Du vil arbejde over hele landet, men have fast base I Hellerup – alternativt Aarhus, Fredericia eller Aahus.

Opgaver

  • Vedligeholde og vækste vores salgspibeline til alle kundegrupper
  • Genforhandling af eksisterende kontrakter og sælge nye services til eksisterende kunder
  • Følge op på leads fra vores marketingkampagner
  • Proaktivt vedligeholde vores portefølje af eksisterende kunder og sørge for at relationen altid er varm samt at håndtere kundetilfredshed
  • Beregning og udarbejdelse af tilbud
  • Afholde kundemøder og sælge vores løsninger
  • Overordnet ansvarlig for vores relation og samarbejde med udvalgte Key Customers
  • Udvikle vores relationer, tage ansvar for forespørgsler, tilbud og håndtering af projekter for vores Key Customers
  • Håndtere store udbud
  • Vedligeholde data i vores CRM system og sikre korrekt rapportering i relevante systemer

Kvalifikationer

Dygtige sælgere har ofte meget forskellige baggrunde i vores branche. Du kan have en teknisk uddannelsesmæssig baggrund eller en kommerciel forretningsmæssig uddannelse. Den rigtige kandidat har den perfekte balance mellem et kommercielt mindset, en kundefokuseret tilgang og en god teknisk forståelse af et komplekst forretningsmæssigt miljø.

Den rette kandidat har enten en solid baggrund med dokumenterede resultater fra et lignende job med salg og/eller kundeservice, eller en teknisk baggrund kombineret med et tydeligt kommercielt mindset fra forretningsudvikling eller teknisk salg.

Vi forventer at du har erfaring og selvstændigt kan arbejde med CRM systemer, SharePoints, Microsoft Office og ikke mindst Excel.

Vi leverer højt specialiserede tekniske services, der kræver, at du har fremragende evner når du skal kommunikere og sælge af værdien af vores services.

Det er ikke en forudsætning, at du har erfaring med certificering og ledelsessystemer – men det vil være en klar fordel. Vigtigst er det, at du har styr på dine salgsteknikker og har evnen til på en professional måde at skabe engagement og begejstring i et professionelt miljø, hvor overholdelse af en lang række krav ift. vores services er afgørende. Du vil selvfølgelig få en grundig træning i vores services, og vil deltage i relevante kurser, hvor du bliver uddannet i vores strategi, services og markeder.

Personlige egenskaber

Vi søger først og fremmest en rigtig kundefokuseret mand eller kvinde, der har et stort personligt drive, er udadvendt og fyldt med energi. Du kan arbejde selvstændigt og sammen med resten af salgsteamet. Du skal have en ubekymret, positiv og konstruktiv tilgang til udfordringer og være indstillet på at arbejde tæt sammen med andre kolleger – vi er en lille afdeling, der lægger vægt på samarbejde i et uformelt og humoristisk miljø med et højt arbejdstempo og mange opgaver, hvor vi bliver målt individuelt men altid lykkes sammen.

Vi forventer at du

  • Er resultatorienteret og fokuseret på at få nå dine personlige mål – såvel som teamets mål
  • Kan arbejde struktureret med dine kunder og salgsaktiviteter
  • Er proaktiv, positiv og trives i en salgsafdeling, hvor der er et stort fokus på at nå vores mål
  • Har en konstruktiv, løsningsorienteret attitude og er god til at løse problemer
  • Kan arbejde under pres og håndtere udfordringer i samarbejde med andre
  • Arbejder i overensstemmelse med DNV GL’s værdier
  • Har gode kommunikations- og formidlingsevner – bade i skrift og tale
  • Taler flydende dansk og engelsk

Vær opmærksom på, at kun ansøgninger skrevet på dansk vil blive taget i betragtning fordi vores kunder forventer vi kan arbejde på dansk.

Vi tilbyder et udfordrende og udviklende job, der vil byde dig mange muligheder for både faglig og personlig udvikling og bringe dig tæt på mange spændende virksomheder – her i blandt nogle af Danmarks førende virksomheder. I det daglige har vi en uformel og humoristisk omgangsform i en højt professionaliseret virksomhed med en international arbejdskultur.

Du vil blive ansat på lokale vilkår.

Startdato er hurtigst mulig.

Vi holder samtaler løbende.

DNV GL ser forskellighed som en styrke, og vi opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion og etnicitet til at søge jobbet.

Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte: 

Kåre Appel Weng, Sales & Marketing Manager DNV GL Business Assurance Denmark A/S ,+45 41 64 98 71 , e-mail kare.weng@dnvgl.com or Judy Husen , HR Manager , +45 2323 1048 , e-mail judy.husen@dnvgl.com

Send din ansøgning på engelsk via knappen nedenfor.

DNV GL

En salgskarriere i DNV GL er anderledes. Hos os kan du både indfri dine personlige mål og samtidig sætte et positivt fingeraftryk på arbejdet med at sikre en bæredygtig samfundsudvikling. Noget meget få arbejdsgivere kan tilbyde. Drevet af vores formål om at beskytte liv, ejendomme og miljøet gør DNV GL det muligt for virksomheder at udvikle en sikker og bæredygtig forretning. DNV GL’s historie går tilbage til 1864, vi opererer globalt i mere end 100 lande med 16.000 fagfolk, der er dedikerede i arbejdet med at hjælpe vores kunder med at gøre verden ”safer, smarter and greener”. I Danmark er vi 290 ansatte med kontorer i Hellerup, Fredericia, Esbjerg, Aarhus og Aalborg.

Se mere på vores hjemmeside www.dnvgl.com/dk

DNV GL Business Assurance er et er verdens førende certificeringsorganer. I Danmark er vi ca. 50 medarbejdere, der arbejder med certificering fra primært kontorerne i Hellerup, Aarhus, Aalborg og Fredericia. Vores salgsteam består af 9 medarbejdere, der arbejder med salg, marketing og kurser.

Se mere på vores hjemmeside www.dnvgl.dk/certificering

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Copenhagen

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.