Find job

Business Developer - Lyreco Print Services

Lyreco er førende på verdensplan inden for kontor- og arbejdspladsløsninger.

Som fagekspert for Lyreco Print Services er du ansvarlig for koordinering og generel vidensopbygning om området for printydelser i salgsafdelingen.

Du får til ansvar at:

  • Coache sælgerne i rådgivende salg, kontraktsalg og printydelser 
  • Opbygge yderligere teoretisk og praktisk viden om printydelser ved at deltage i kurser (interne og eksterne) og besøge udstillinger og konferencer 
  • Netværke med partnere, leverandører og interne interessenter og afdelinger 
  • Indsamle, validere og kommunikere ideer til forbedringer   

Derudover vil du få rollen som Sales Support Consultant og rådgive om printydelser med det formål at opbygge kundernes tillid. Du kommer til at samarbejde med sælgerne om at indgå kontrakter og være LPS-ambassadør.

Derudover kommer du til at:

  • Være ansvarlig for salgsmålet, for at monitorere/spore udviklingen og for at opbygge yderligere teoretisk og praktisk viden og ekspertise  
  • Stå for opfølgning til brug for rapporter af høj kvalitet (konkurrenceanalyser, rapportering, osv.) 
  • Handle efter Lyrecos kvalitetsstandarder og dermed skabe intern og ekstern kundetilfredshed 
  • Deltage i salgs- og kundearrangementer som udstillinger og konferencer 

Sidst, men ikke mindst, ønsker vi at du...

  • I samarbejde med Marketingafdelingen identificerer og udpeger relevante produkter, tjenesteydelser og leverandører 
  • Har viden om printertyper og deres specifikationer
  • I samarbejde med Product Marketing koordinerer vedligeholdelse og upload af programdata til LPS-portalen (produkter, priser) 
  • Proaktivt foreslår mulige forbedringer 
  • Er intern koordinator og kontaktperson for salgsresultater, markedsføringstiltag, administration og IT-relaterede spørgsmål 
  • Deltager i LPS-workshops, som organiseres af Lyreco Group 

Færdigheder og kompetencer

  • Godt kendskab til printydelser, kontraktsalg og Managed Print Services 
  • Stærk evne til at tænke og handle, med tydelige, grundfæstede kompetencer inden for projektledelse  
  • Gode færdigheder inden for mundtlig og skriftlig kommunikation – både engelsk og dansk 
  • Konceptuelt og analytisk tænkende 
  • Ivrig efter løbende vidensopbygning, personligt fokuseret på at tage ansvar 
  • Stærk kommerciel indstilling (mere Hunter end Farmer) 
  • Tænker og handler resultatorienteret, har fokus på mål 
  • Omfattende IT-færdigheder er en fordel 

Vi tilbyder dig en ny rolle i et internationalt miljø, hvor du kommer til at arbejde med udviklingen og opbygningen af Lyreco Print Services ledet af Lyreco Group i Frankrig.

Du vil være hovedkontaktperson for LPS i Skandinavien, både internt og eksternt.  

Har du spørgsmål til denne stilling, kontakt venligst:

Lasse Jansen, Recruitment Manager Scandinavia - Tlf.: +47 90653871
Send din ansøgning senest d. 16-6-2017

Se også vores hjemmeside www.lyreco.dk og læs hvad vores medarbejdere siger.

Lyreco i Danmark er ledende inden for distribution af kontor- og sikkerhedsprodukter og er et datterselskab af Lyreco Group – en familieejet fransk virksomhed med datterselskaber over det meste af Europa, Asien samt Australien.

Den skandinaviske del af koncernen har sit hovedkontor i Roskilde og omfatter også Lyreco Sverige og Lyreco Norge med totalt 600 medarbejdere.

Lyreco tilbyder mere end 10.000 kontor- og sikkerhedsprodukter til både små og store, private og offentlige virksomheder. Vi ønsker at gøre arbejdsdagen lettere ved at tilbyde et højt serviceniveau og et stort udvalg af kvalitetsprodukter.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Roskilde

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.