Find job

Produktchef-Assistent, Skandinavien

Vi ønsker at styrke vores indsats yderligere, på Personal Protection Equipment og Industrial packaging i Danmark, Sverige og Norge, og har i den forbindelse oprettet en stilling som Product Manager assistent på disse kategorier.

Vi søger dig, der brænder for at:

  • Vedligeholde vores produktdatabase.
  • Supportere produktchefen i udvælgelsen af produkter for kommende kataloger og deltage på sortimentsmøder, når det er muligt.
  • Supportere produktchefen i udformning af kampagner.  
  • Læse korrektur på katalog, prislister, kampagner og andet trykt materiale.  
  • Opsætning af kampagner i SAP, bestille statistik og rapportere resultater.  
  • Oprette produkter i SAP og vedligeholde produktinfo i SAP og vores CMS-system.  
  • Kontrollere og tage action på prisdifferencer på leverandørfakturaer.  
  • Hjælpe produktchefen med administrative og assistentrelaterede opgaver. 

Stillingen indebærer et tæt samarbejde med leverandører, salgsafdelinger, øvrige marketingfunktioner, indkøbsafdeling og kundeservice. 

Kvalifikationer:

  • Du har en struktureret tilgang til opgaverne og har altid fokus på detaljerne. 
  • Du skal kunne arbejde selvstændigt og har en høj stresstærskel. 
  • Du skal være i stand til at arbejde med flere projekter på samme tid og kunne planlægge og prioritere dine opgaver og tid.  
  • Du besidder en høj grad af empati og en udpræget evne til at samarbejde på tværs af organisationen. 
  • Brancheerfaring inden for Personal safety og/eller industriel emballage kategorierne som produktchefs assistent en fordel, men ikke et krav.
  • Relevant praktisk og/eller teoretisk uddannelse. (Gerne handel/markedsføring). 
  • Godt kendskab til Excel – da de fleste af opgaverne udføres i Excel.
  • Kendskab til SAP en fordel, men ikke et krav.
  • Du skal tale og skrive flydende dansk og have forståelse for svensk og norsk.
  • Gode engelskkundskaber i skrift og tale.

Vi tilbyder en stilling i et uformelt team bestående af 4 produktchefer og 4 assistenter. Vi er en del af marketing, som tæller i alt 32 søde kolleger. 

Vi sidder i åbent kontormiljø, har en dejlig lys kantine med lækker buffet hver dag. Om sommeren sidder vi ude og spiser. Hvert år holder Lyreco et brag af en fest for alle knap 600 ansatte. 

Har du spørgsmål til stillingen kontakt Marketing direktør, Sami Akray på tlf. 2333 1107. 

Send din ansøgning senest d. 29-05-2017.

Lyreco i Danmark er ledende inden for distribution af kontor- og sikkerhedsprodukter og er et datterselskab af Lyreco Group – en familieejet fransk virksomhed med datterselskaber over det meste af Europa, Asien samt Australien.

Den skandinaviske del af koncernen har sit hovedkontor i Roskilde og omfatter også Lyreco Sverige og Lyreco Norge med totalt 600 medarbejdere.

Lyreco tilbyder mere end 10.000 kontor- og sikkerhedsprodukter til både små og store, private og offentlige virksomheder. Vi ønsker at gøre arbejdsdagen lettere ved at tilbyde et højt serviceniveau og et stort udvalg af kvalitetsprodukter.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Roskilde

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.