Find Job

Personlig assistent for European Energys administrerende direktør

Er du struktureret, selvstændig og samtidig forretningsorienteret? Kan du sikre overblik i en succesfuld, travl og dynamisk international virksomhed, der lægger vægt på høj kvalitet i alle sammenhænge? Og trives du med at hjælpe andre til at lykkes med deres opgaver? Så er du muligvis vores administrerende direktørs nye personlige assistent.

European Energy udvikler, finansierer og bygger vindmølle- og solcelleparker og har oparbejdet spidskompetencer i alle led af værdikæden inden for vedvarende energi – fra projektudvikling til drift.
På vores kontor i Søborg taler vi mere end 10 forskellige sprog og fokuserer på at skabe grøn energi i hele verden. Som PA for vores administrerende direktør, får du et selvstændigt og udfordrende job, hvor du skal supportere ham i European Energys vækst.

Ansvarsområde og opgaver

Som vores administrerende direktørs PA vil du få en central rolle i organisationen, hvor du vil skulle hjælpe vores direktør med at skabe overblik i hans dagligdag, i form af nedenstående opgaver:

  • Mail-, opgaveprioritering, kalenderstyring, møde- og rejseplanlægning for direktionen
  • Udarbejde dagsordener og forberede diverse møder
  • Udarbejde præsentationer
  • Understøtte implementeringen af strategiske beslutninger
  • Udarbejde analyser og oplæg til ledelse og direktion
  • Informationsmøder fra ledelse til organisationen.

Vi søger en udadvendt, struktureret og selvstændig kollega, som formår at holde fokus på kvalitet og detalje. Det er afgørende for succes i rollen, at du er dedikeret til at supportere den administrerende direktør, etablere et godt samarbejde med den øvrige ledelse og organisation, tage ansvar for egne opgaver og følge dem til dørs. Praktisk erfaring fra en lignende stilling er en fordel, men ikke et krav. Vi modtager gerne ansøgninger fra nyuddannede cand.merc’er eller tilsvarende.

Din profil

Da du sidder i en supporterende rolle, er det vigtigt at du er serviceminded, og trives med at hjælpe andre til at lykkes med deres opgaver. Du er velorganiseret, systematisk og koordineringsstærk, og derudover er det afgørende, at du arbejder selvstændigt og kan løse opgaver ud fra få retningslinjer. Det er naturligt for dig at levere kvalitet i dit arbejde – også under tidspres. Da du får en meget bred kontaktflade, er det desuden vigtigt at du er glad, optimistisk og udadvendt som person. Diskretion i forhold til dine daglige arbejdsopgaver er en selvfølge for dig.

Kvalifikationer

  • Du har en lang videregående uddannelse som cand.merc, cand.kom eller tilsvarende
  • Kan arbejde selvstændigt og proaktivt
  • Analytisk sans
  • Er vant til at arbejde med fortroligt materiale og har høj integritet
  • Kan have mange bolde i luften og arbejde i et hektisk internationalt arbejdsmiljø
  • Superbruger af Office-pakken, herunder Word, Excel og PowerPoint
  • Flydende dansk og engelsk i både skrift og tale.

Ansøgning

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte HR Manager Anne Byrch Fjellvang, abp@europeanenergy.
Send dit CV og ansøgning til HR@europeanenergy.dk. Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så send
dit CV og ansøgning hurtigst muligt.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Søborg

Cookies on StepStone

We use cookies to measure traffic and to optimize the website's content. Cookies from StepStone and our collaborating partners will be saved. You accept our usage of cookies by further navigating the website. Read more about our cookies.