Find job

REGNSKABSMEDARBEJDER med lyst til controlling søges til nyoprettet stilling hos Krones Nordic i Holte

Har du lyst til nye udfordringer i et internationalt miljø, hvor du kan gøre en forskel og selv være med til at præge indholdet?

For vores kunde, Krones Nordic i Holte, søger vi en proaktiv regnskabsmedarbejder, som kan indgå i et lille team på tre, der udgør finansafdelingen i den tyskejede virksomhed, der beskæftiger 38 medarbejdere i Danmark.

Opgaverne i afdelingen favner bredt indenfor bl.a. regnskab, rapportering/analyser, HR og projektopfølgning/rapportering for service- og salgsafdelingerne, hvorfor du skal have lyst til at samarbejde på tværs. Det forventes, at du trives med et selvstændigt ansvar samt både de rutinemæssige og de mere dybdegående regnskabsopgaver.

For den rette medarbejder vil der derfor være mulighed for at sætte dit eget præg på opgaverne og ikke mindst løsningerne af disse. Nogle opgaver får du selvstændigt ansvar for, mens andre løses i samarbejde med de to øvrige medarbejdere i afdelingen.

Primære arbejdsopgaver

  • Time- og rejseafregninger samt fakturering (serviceteknikere)
  • Månedsafslutning herunder klargøring, bogføring, afstemning, SAP tasks
  • Udarbejdelse og opdatering af budgetter
  • Analyser på omsætning/DB
  • Klargøring til pre-audit og revision
  • Indberetning samt evt. regnskabsaflæggelse vedr. aktiviteter i Norge (i samarbejde med KPMG)
  • Afdelingsregnskab for service- og salgsafdelingerne (opstart, opfølgning, rapportering)
  • Udarbejdelse af processer og procesoptimering (PO’er, projektbudgettering og -regnskab, bogholderiprocesser)
  • Evt. HR-relaterede opgaver

Personlige kompetencer

Som person er du nytænkende, proaktiv og positiv, når du skal samarbejde med kolleger i finans og resten af huset. Du arbejder selvstændigt, men trives også med team-work, hvor du sparrer med dine kolleger. Du er ansvarsbevidst og arbejder grundigt og kvalitetsbevidst samt sætter en ære i at overholde deadlines. Ydermere trives du med forskelligartede opgaver, hvor du både skal fordybe dig i detaljer og holde overblikket.

Kvalifikationer

Vi forestiller os, at den rette kandidat er regnskabsuddannet og har nogle års erfaring indenfor finans, hvor du har opnået et solidt kendskab til de mange regnskabsmæssige discipliner.

IT-kompetencer

Du er rutineret bruger af Excel. Du har IT-flair og erfaring med et eller flere ERP-systemer og rapporteringsværktøjer. Kendskab til SAP vil være en fordel.

Sprogkundskaber

Det er vigtigt, at du kan begå dig på engelsk – i skrift og tale og derudover vil det være en fordel, hvis du kan tysk.

Tiltrædelse

Efter aftale. Virksomheden venter gerne på den rette kandidat. Vi indkalder løbende relevante kandidater til interview hos Active Search

Løn- og ansættelsesvilkår

Fast/fuldtid. Der er mulighed for deltid. – Løn og vilkår efter kvalifikationer.

Kontaktperson

Rekrutteringskonsulent Christina Lyngbye eller seniorkonsulent Corinne Frey – JOB ID: 911166

Om virksomheden

Krones Nordic ApS er et datterselskab med 38 ansatte, heraf ca. halvdelen serviceteknikere. Koncernen, med hovedsæde i Tyskland, har på verdensplan ca. 14.400 ansatte og beskæftiger sig med produktion og salg af maskiner til hovedsageligt drikkevareindustrien. Krones Nordic ApS er en handels- og servicevirksomhed med kontor i Holte og repræsenterer koncernen i Norden og Baltikum. Se også www.krones.com for yderligere oplysninger om koncernen.

Active Search 1998 A/S

Strandvejen 62F, 1. sal
2900 Hellerup

+45 70 22 77 99

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Holte

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.