Find job

Business & Operations Manager

- kendt international virksomhed
 

Evner du at skabe forandringer og fastholde en høj kundetilfredshed og tage ansvar for en forrretningsenhed med ca. 50 medarbejdere? Motiveres du af at arbejde med strategi og udvikle nye produkter, services og tekniske løsninger? Og er du forretnings- og resultatorienteret?

Vi søger for vores kunde, der har hovedkontor i Hovedstadsområdet, en resultatorienteret Business & Operations Manager, som brænder for at lede og videreudvikle en forretningsenhed med ca. 50 medarbejdere fordelt på hovedkontoret og et afdelingskontor på Fyn.

Du bliver forretnings- og driftsansvarlig for virksomhedens Operationscenter, som fremtidigt bliver et af virksomhedens absolut vigtigste forretningsområder. Du får ansvaret for at udvikle og effektivisere processer og ydelser i forretningsenheden, og du bliver sparringspartner for direktionen i relation til fremtidigt valg af teknologi- og sikkerhedsløsninger. Effektiv udnyttelse af eksisterende teknologi i driften spiller en betydelig rolle, hvorfor du løbende skal sikre den nøvendige optimering. Stillingen vil herudover også indeholde nogle af følgende ansvars- og arbejdsopgaver: 

  • Skabe økonomisk vækst gennem udvikling af kundeportefølje i tæt samarbejde med salgsfunktionen og fastholde og udvikle forretningsomfanget hos eksisterende kunder
  • Fastlæggelse og eksekvering af salgsstrategi i tæt samarbejde med andre afdelinger  
  • Ansvar for implementering af såvel nye som driftsmæssige projekter
  • Udvikling af strategien for forretningsenheden i tæt samarbejde med direktionen
  • Udvikling og implementering af nye kundeløsninger, som understøtter virksomhedens vision og strategi
  • Sikring af høj driftsstabilitet og stor kundetilfredshed
  • Ledelse gennem driftsledere

Virksomheden tilbyder dig

Du får en attraktiv mulighed for at blive en del af en internationalt orienteret virksomhed, hvor du samarbejder med større kendte danske virksomheder. Du indgår som en vigtig del af forretningens udvikling, hvor du er drivkraften i kvalifikation og beskrivelse af behov og udarbejdelse af forslag til services, ydelser og teknologiske løsninger, der vil være med til at danne baggrund for virksomhedens fremtidige forretningsmuligheder. 

Du får tilbudt en konkurrencedygtig gagepakke bestående af en god, fast løn med pension, firmabil og en attraktiv bonusmodel. Derudover kan du se frem til højt til loftet af både faglige og personlige udviklingsmuligheder. 

Forventninger til dig 

  • Du har en relevant teoretisk uddannelse, gerne på bachelorniveau. Evt. overbygget med en teoretisk lederuddannelse
  • Du har minimum 10 års erhvervserfaring, herunder 5 års erfaring med personaleledelse og forandringsledelse
  • Du har forståelse for økonomistyring, projektstyring og behersker brug af præsentationsværktøjer på solidt niveau
  • Du har et empatisk og diplomatisk væsen, der evner at identificere kundens behov og finde løsningsalternativer
  • Du formulerer dig ubesværet og præcist på både engelsk og dansk – både i skrift og tale

Du motiveres af at skabe vækst og overskud inden for dit ansvarsområde, såvel som du finder energi i personaleledelse og det at omsætte driftens kerneforretning til nye ydelser og løsninger baseret på data og nye teknologiske muligheder. Med din evne for opgavedelegering opnår du gensidig respekt og er en direkte og troværdig sparringspartner. For at trives i jobbet skal du være indstillet på hyppig rejseaktivitet mellem forretningsenhedens kontorer.

Du motiveres af at arbejde strategisk og analytisk, og du ved, at det gode samarbejde med medarbejdere, kolleger og kunder er altafgørende for at få succes.

Tiltrædelse

1. august/1. september 2017 eller efter nærmere aftale.

Ansøgning

Vi vurderer de indkomne ansøgninger til stillingen løbende, hvorfor vi beder dig fremsende din ansøgning snarest muligt.

Yderligere information om stillingen

Du er meget velkommen til at kontakte Seniorkonsulent Jens Peter Holm på telefon 4085 5044 for yderligere information - passer det dig bedst, er du velkommen mellem kl. 17.00 og kl. 20.00 på hverdage.

Om virksomheden

Virksomheden er en del af en global koncern, der er landsdækkende med hovedkontor i Hovedstadsområdet. Koncernen har flere hundrede tusinde ansatte og er repræsenteret i mere end 50 lande. Virksomhedens forretningsområder befinder sig inden for sikkerhed og tryghed, hvor menneskelige kompetencer matches med unikke og højteknologiske systemer til både globale koncerner og mindre virksomheder. Der arbejdes professionelt og med en dybdegående viden om løsninger til både private og offentlige kunder. Indsigt og erfaring resulterer i udvikling og drift af skræddersyede værdiskabende og omkostningseffektive løsninger til virksomhedens partnere.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Hovedstadsområdet

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.