Find job

Boarding Specialist søges til Altapay i Søborg

Udadvendt person til håndtering af bankaftaler
 

Drømmer du om at arbejde i en dynamisk og multikulturel atmosfære med fart på? Kunne du tænke dig at arbejde sammen med dygtige, dedikerede og ambitiøse kollegaer?

Så kunne dette blive dit næste eventyr.

AltaPay er en dansk virksomhed, hvis primære produkt er en teknisk betalingsplatform hovedsageligt målrettet mod større virksomheder med individuelle finansielle behov og ofte flere betalingsformer.

Virksomheden håndterer sine kunders behov for tekniske integrationer ved online betalinger og bankforbindelser, som eksempelvis kreditkortbetalinger, iDEAL, PayPal etc.

Da virksomheden har vokseværk, søger vi nu en Boarding Specialist til vores Customer Care Team i Søborg.

Jobbet

Som Boarding Specialist opfylder du en meget vigtig rolle i forhold til kundernes samarbejde med AltaPay og de tilhørende bankaftaler.

Du vil fungere som koordinator og tovholder på projekterne fra det øjeblik, hvor salgsafdelingen overlader dig det videre ansvar for kunden - dvs. du vil stå for hele boarding processen fra start til slut med opgaver som:

  • Oprettelse og håndtering af bankansøgninger
  • Sikre og tage ansvaret for at kunden får de rette indløsnings- og bankaftaler på plads, under de bedst mulige vilkår som du forhandler på plads
  • Som en del af arbejdet vil du også skulle sikre, at kunden lever op til gældende krav - og vejlede dem i at opnå et godt og solidt setup
  • Koordinerende rolle til det tekniske team internt
  • Projektansvarlig koordinator både internt og eksternt overfor kunder og banker
  • Sikre at boardingprocessen bliver fulgt til dørs og kommer til at foregå så gnidningsløst som muligt, både i forhold til kunden og bankerne.

Dig

Dit arbejde skal udføres med præcision og i tæt dialog med den enkelte kunde. Det betyder, at du skal være pertentlig med vigtige detaljer og trives med rutine og struktur.

Du er forhandlingsvant og serviceminded. Da dit arbejde er udadvendt og kræver imødekommenhed i din kontakt med kunderne, forventer vi, at du er en proaktiv person og har relevant erhvervserfaring.

Vi forestiller os, at du er en stærk kommunikator og trives med at have at gøre med både danske og internationale kunder. Du kommer til at arbejde i et teknisk miljø, hvilket du kun synes er spændende og udfordrende.

Du er omstillingsparat, da projekterne er af større og mindre kompleks karakter. Samtidig skal løbende her-og-nu-opgaver kunne prioriteres efter behov.

  • Du kommer måske fra en lignende stilling, f.eks. fra salgssupport, projekthåndtering eller lign.
  • Du har teknisk forståelse uden nødvendigvis at have en teknisk uddannelsesmæssig baggrund
  • Du har en rimelig finansiel forståelse og er forretningsorienteret
  • Du er grundig og detaljeorienteret, når du ved, at det er vigtigt
  • Engelsk behersker du flydende og ubesværet i skrift og tale

Vigtigst er, at du trives godt i en udadvendt rolle og arbejder ansvarsfuldt og målrettet. Stillingen kan sagtens udfyldes af en nyuddannet - det er dit drive, der er afgørende!

Du tilbydes:

Fra en stilling i Boarding-teamet kommer du ind i hjertet af forretningen i en udfordrende og selvstændig stilling. Du vil få mulighed for at udvikle dig yderligere både fagligt og personligt.

Der vil samtidig være mulighed for at avancere internt, såfremt du har lyst til at gribe mulighederne. Du kan gå flere veje i organisationen.

Den sjove del

Åbne, moderne og flotte kontormiljøer samt en super god stemning med en humørfyldt og let tone på tværs i organisationen.

Vi har en tilbagelænet holdning. Et par gange om dagen kan du se på eller joine vores bordfodbold eller gå en tur i lobbyen efter en lækker kop kaffe (gratis).

Vi har også månedlige brætspilaftener samt fester og sociale arrangementer flere gange om året.

Med hensyn til dresscode er der selvfølgelig nogle af os, som bærer jakkesæt dagligt, men det er op til den enkelte og situationsbestemt i forhold til, om man skal møde kunder eller kolleger den dag.

Over halvdelen af virksomhedens medarbejdere kommer fra mindst 12 forskellige lande, og der hersker derfor en spændende international atmosfære i huset, hvilket du vil blive en del af.

Ekstra fordele, som du får ved at være ansat hos os, er bl.a.: Flekstid og mulighed for indimellem at arbejde hjemmefra, en gratis månedlig massage, fitnessklub, lækker kantine, fredagscafé og mange andre goder.

Vores forretning vokser hurtigt, så kom og bliv en del af os - det bliver sjovt.

Start: ASAP

Ansøgning:

For at søge denne stilling, send venligst ansøgning vedlagt CV og andre relevante bilag pr. mail til: 199mos019@jks.dk

JKS Career tager sig af rekrutteringsprocessen, og har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Monica Schultz på +45 30 8512 99.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Søborg

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.