Find job

Fagligt dygtig Regnskabs-/Administrationschef

– med flair for opgaver fra A-Z

Om virksomheden:

Vores kunde, Glyn Peter Machin A/S, er et veletableret og velrenommeret designstudio.  

Firmaet er førende indenfor luksuriøst møbeldesign. På specialbestilling produceres eksklusivt møbeldesign og eksklusive indretningsløsninger til luksusyachter samt større, private boliger. Selskabets aktiviteter sker med samarbejdspartnere over hele verden.

Firmaet, som er familiejet, beskæftiger i dag 14 dedikerede medarbejdere, herunder 6 i produktionen i Kolding.

Man ønsker at flytte hovedkontoret til København, og søger derfor nu en engageret og fagligt dygtig regnskabschef/administrationschef.

For yderligere information om firmaet se venligst under følgende link: www.glynpetermacin.com

Stillingsbeskrivelse:

Arbejdsopgaverne vil være fordelt med ca. 80 % på økonomi samt ca. 20 % på administration.

Du bliver del af et kreativt, ambitiøst og kvalitetsbevidst team, hvor man løfter i fælles flok, og naturligt yder den indsats som det kræver at nå i mål. Du er fleksibel, og finder det naturligt at bidrage bredt til det gode samarbejde.

Du trives med den overordnede økonomistyring, men også med selv at have ”fingrene i mulden”. Økonomifunktionen varetages alene af dig i samarbejde med en økonomiassistent, som vi finder i fællesskab.

Du er direkte og klar i din kommunikation, og har samtidig en fornuftig salgs/serviceminded indstilling samt en god forretningsforståelse. Du er ”skarp” i din kommunikation og formår at kommunikere din faglighed ud i et forståeligt sprog. Du trives i en bred regnskabsfunktion, hvor der stilles krav til dine evner på såvel højt som på lavere niveau.

Du er pålidelig og samarbejdsorienteret og du har en sund, vedholdende og proaktiv tilgang til dine opgaver.

En del kunder er udenlandske, og det er derfor afgørende, at du taler og skriver engelsk på forhandlingsniveau.

Du trives - og finder motivation - i en afvekslende og til tider uforudsigelig hverdag. Du har en positiv tilgang til opgaver og er en type som ikke ser problemer, men i stedet udfordringer. Glasset er altid halvt fyldt – aldrig halvt tomt.

Du søger at blive del af et firma og et produkt, som du kan være stolt af. Du engagerer dig i din virksomhed.  

Dine opgaver bliver at varetage selskabets økonomifunktion fra A-Z. Du har ” hands on” på alle aspekter indenfor økonomifunktionen, herunder; det daglige bogholderi, rapportering til ledelsen, likviditetsstyring, moms, told samt projektregnskab/registrering.

Selskabet har to udenlandske datterselskaber, som indgår i selskabets økonomifunktion.

Opgavemæssigt arbejdes der primært med større projekter, hvorfor erfaring med projektregnskaber ønskes.

Den administrative del af stillingen, som udgør ca. 20 % , indeholder blandt andet personalemæssige opgaver, herunder udarbejdelse af ansættelseskontrakter, assistance ved lønforhold, MU- Samtaler,  kontakt med underleverandører, til forsikringsselskab etc.

Område:

Firmaet er beliggende i de smukke bådhuse centralt på Kanonbådsvej i København K.

Man råder over 1100 m fordelt på henholdsvis showroom samt kontor. Miljøet i de gamle, flotte istandsatte bådhuse med vand udenfor døren skaber de perfekte rammen for de maritime produkter.

Kontorerne er åbne og lyse. Her er højt til loftet med tværgående spær, og miljøet er et inspirerende og motiverende miljø, som man kun kan være stolt af at befinde sig i.

Uddannelse:

Den ideelle kandidat har en teoretisk baggrund på HD-R eller cand.merc.aud.-niveau.

Vi forestiller os, at du har erfaring fra revision, og efterfølgende nogle års erfaring fra en produktionsvirksomhed.

It:

Du kommer til at arbejde i Economic

Løn:

God løn efter kvalifikationer

Reference:

anl/1247

Start:

1. september 2017

Send din ansøgning til :

mail@jobmaegleren.dk , att.: Anette Laursen

Vi glæder os til at høre fra dig.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

København K.

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.