Find job

Sales Coordinator

Salgs- og marketingkoordinator til Danmarks førende hosting virksomhed

For at understøtte den positive vækst vi oplever i vores salgsafdeling, ønsker vi at udvide vores dedikerede salgsteam med en salgs- og marketingkoordinator. Som koordinator vil du fungere, som tovholder igennem hele processen - fra kundehenvendelse og tilbudsgivning til indgåelse af kontrakt. Du bliver et vigtigt bindeled på tværs af organisationen og skal arbejde tæt sammen med både drifts- og økonomiafdelingen.   

Din vigtigste rolle bliver at supportere salgsteamet og være deres sikre base i forhold til organisering, koordinering og eksekvering af salgs- og marketingopgaver samt administrative opgaver. Udover de salgsrelaterede opgaver vil du få ansvar for at koordinere og eksekvere en række kommunikations- og marketingmæssige opgaver.

Der er tale om en alsidig stilling med opgaver inden for blandt andet:

  • Tilbudsgivning, opfølgning og udarbejdelse af kundekontrakter
  • Daglig opdatering/vedligeholdelse af pipeline og diverse systemer
  • Dialog med eksisterende og nye kunder/samarbejdspartnere
  • Ad hoc salgsrelaterede administrative opgaver
  • Kommunikations- og marketingmæssige opgaver

Som person er du både imødekommende og serviceminded. Du sætter en ære i at sikre fuld kundetilfredshed. Du er videbegærlig og vil helt naturligt lægge energi i at få kendskab til vores produkter og kunder. Du kan arbejde selvstændigt og prioritere samt eksekvere dine opgaver i en travl og alsidig hverdag uden at gå på kompromis med kvalitet. Det er vigtigt, du er teamorienteret og trives i en afdeling, der lægger op til salg, sparring og udvikling.  

Vi leder efter en ”blæksprutte”, der kan tage styring og ansvar. Derudover er du:

  • Helhedsorienteret og god til at skabe/bevare overblikket i en travl hverdag
  • Struktureret og systematisk
  • Selvstændig og fleksibel
  • Du er en administrativ person med et stort servicegen
  • Du har interesse for kommunikation og marketing

Faglige kompetencer:

  • Erfaring fra lignende job eller anden relevant uddannelse
  • Du er superbruger af Microsoft Office-pakken
  • En god kommunikatør
  • Skrive og tale flydende dansk og engelsk
  • Kendskab til Navision C5 er en fordel
  • Erfaring fra hosting eller nært beslægtet branche er en fordel

 Vi tilbyder:

  • Et arbejde med mulighed for udvikling i jobbet - både personligt og fagligt
  • Et spændende job med gode kolleger i et dynamisk, professionelt miljø
  • Fast løn, der matcher dine kvalifikationer
  • Pension, sundhedsordning, frokostordning, firmaarrangementer mv.

Opstart 01-07-2017 eller efter nærmere aftale. Ansøg gennem portalen her med CV. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte: Ida Egede på 45 88 08 88.  

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

København Ø

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.