Find job

Indkøbsansvarlig med potentiale til mere

Horn Bordplader A/S er blandt Danmarks førende leverandører af kvalitetsbordplader - alt fra massivt træ, laminat og glas til GetaCore®, Corian® samt stål, komposit, granit, terrazzo og beton. Horn Bordplader A/S skaber bordplader efter kundens ønsker og behov lige fra den traditionelle køkkenbordplade, bad- og bryggersbordplader til kontor- og spiseborde samt konferenceborde. Horn Bordplader A/S sætter en ære i at levere kvalitet til tiden.

Horn Bordplader A/S blev grundlagt i 1992 og beskæftiger i dag cirka 100 medarbejdere fordelt på produktion og administration i Danmark, hvor virksomheden har hovedsæde i Aulum (mellem Holstebro og Herning). Horn Bordplader A/S er vokset til dobbelt størrelse i løbet af de seneste år og har gennemgået en kraftig strukturændring. Produktionen er gearet til en kraftig vækst i omsætningen og til at sikre, at lager- og indkøbsfunktionen ligeledes er systematiseret og klar til at imødekomme virksomhedens fremadrettede udvikling søges en

Indkøbsansvarlig med potentiale til mere

Leverandøranalyser – Lagerstyring – ERP 

Med reference til den administrerende direktør bliver du ansvarlig for at sikre, at lager- og indkøbsfunktionen er systematiseret og klar til at imødekomme virksomhedens fortsatte vækst ved blandt andet at foretage systematiske leverandørvurderinger og leverandørevalueringer. På baggrund heraf prioriterer og udvælger du leverandører samt udarbejder og forhandler kontrakter og samarbejdsaftaler. Du bliver ligeledes ansvarlig for at optimere og udbygge virksomhedens elektroniske lagerstyring samt sikre det rette set-up i varemodtagelsen. Horn Bordplader A/S vil forfølge sin digitaliseringsstrategi, og du vil i denne forbindelse blive ansvarlig for opbygning og struktur af de områder, der naturligt hører under Supply Chain.

Du har en videregående kommerciel eller teknisk uddannelse, og du har erfaring fra en lignende stilling. Det er en fordel, hvis denne erfaring stammer fra en produktionsvirksomhed, køkkenbranchen eller træindustrien. Du har endvidere en god IT-forståelse og er vant til at anvende Microsoft Office-programmerne PowerPoint, Excel, Word og Outlook. Det er en fordel, hvis du ligeledes har erfaring med ERP-systemer. Du behersker dansk og engelsk på højt niveau i skrift og tale, og taler og skriver du tysk, er dette en fordel.

Som person er du selvkørende, vedholdende og har et stort drive, der sikrer, at tingene bliver ført til ende. Du er kvalitetsbevidst, og du har gode samarbejds- og kommunikationsevner, der gør dig til en stærk forhandler, og som gør det nemt for dig at skabe langvarige relationer på tværs af organisationen. Du er proaktiv, målrettet og løsningsorienteret, og du går struktureret og systematisk til dine opgaver. Du besidder et stort overblik og arbejder med et holistisk og kommercielt mindset.

Det forventes, at du bor i hensigtsmæssig køreafstand fra virksomhedens domicil i Aulum.

Du tilbydes en spændende og udfordrende hverdag med frihed under ansvar i en virksomhed i kraftig vækst, der er kendetegnet af en uformel omgangstone og en kultur præget af sammenhold og godt humør. Kan du se dig selv i de krav, vi stiller, så send en ansøgning som Word- eller PDF-fil mærket ”462-HOR” til job@sensu.dk. Vi behandler ansøgningerne løbende. For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til chefkonsulent fra Sensu A/S, John Tveit på tlf.: 20 77 43 33.

For yderligere information om Horn Bordplader A/S se www.hornbordplader.dk.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Aulum

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.