Find job

Customer Service Team Leader

Teamlead til IT-support
 

Er du kongen af kommunikation - på tale og skrift?
Har du erfaring med service management på tværs af kunder og systemer? 
Er du vant til at vurdere og uddelegere opgaver? 
Så er det måske lige dig, vi søger til teamlead for vores IT-support.

Som teamlead for IT-support vil du indgå i et engageret team fra flere lande, der arbejder med at supportere Keepit produktportefølge. Vi har et tæt samarbejde med flere partnere og har små så vel som store Enterprise kunder der alle skal have top support. Derfor skal du være interesseret i at arbejde konstruktivt med at skabe endnu bedre oplevelser for vore brugere og kunder i tæt samarbejde med teamet. Du vil få det daglige ansvar for at sikre, at nye opgaver bliver omsat til praktiske løsninger.

Du vil som teamlead være ansvarlig for alle support relaterede projekter, som f.eks optimere vores telefon flow, holde vores dokumentation up to date og håndtere support relaterede eksterne platforme så som Trustpilot og Facebook. 

Derudover vil du som teamlead også skulle hjælpe salg når behovet opstår i forhold til potentielle Enterprise kunder og Partnere. 

Da Keepit har kunder over hele verden, er det vigtigt at du er god til Dansk og Engelsk (gerne også andre sprog). 

Som teamlead til vores dedikerede team vil du være med til at bidrage til vores ambition om, at levere verdens bedste service til alle vores kunder og partnere. 

Keepit er i vækst, så der er rig mulighed for udvikling og indflydelse.

Vi sørger for en grundig introduktion og træning i vores produkter og systemer.

Din profil og baggrund

Du har arbejdet med lignende udfordringer tidligere – og du arbejder godt i et dynamisk miljø. Prioritering er en vigtig del af din måde at arbejde på, og du ser opfølgning som en naturlig del af dit arbejde. 

Hvis du derudover, flere gange har tænkt: "Det kunne godt formuleres bedre" mens du læste dette jobopslag, så er du helt sikkert den person vi leder efter.

Du besidder:

  • Gode kommunikationsevner både verbalt og skriftligt
  • Erfaring med IT-support
  • Kendskab til ledelse
  • Du har let ved at tilegne dig ny viden
  • Du er en selvstarter og motiveres af nye udfordringer

Bonus:

  • Erfaring med Cloud-løsninger
  • Baggrund inden for IT
  • Erfaring med Backup
  • Kendskab til AD, SSO, Microsoft Office 365 og Azure
  • Forståelse for softwareudvikling

Vi tilbyder

Du bliver en del af en dynamisk og ambitiøs virksomhed. Hos Keepit har vi fokus på Cloud løsninger, og du vil derfor komme til at arbejde med cutting edge IT-løsninger.

Vi har vide rammer og en åben og uformel omgangstone. Vi ønsker at skabe en tillids- og tryghedsbaseret ledelse i praksis.

Du får individuel løn efter kvalifikationer, pension, privat sundhedsordning og andre personalegoder. Dit faste arbejdssted vil være i hjertet af København – Parken, 2100 København Ø. Arbejdstiden er mandag til fredag mellem kl. 7:00 – 19:00 og evt. også helligdage

Sådan kommer du videre

Vi ønsker stilling besat snarest muligt så hvis det lyder som noget for dig, så send os en kort ansøgning, samt dit CV, via denne side. Vi behandler ansøgninger løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte "Head of Sale and Support - Magnus Cohn" på tlf. 45 20 78 39

 Vi glæder os til at høre fra dig!

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

København

Job hos virksomheden

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.