Find job

Afdelingschef for Team Sjælland

Afdelingschef med stor vægt på salg og erfaring med ledelse i en stærk performance-kultur.
 

Med reference til vores rekrutteringschef bliver ansvarlig for at sikre den fortsatte positive udvikling af vores konsulentteam på Sjælland.

Du bliver ansvarlig for otte dygtige og erfarne konsulenter, som arbejder med rekruttering, assessment, outplacement, onboarding samt international rekruttering og dertil relaterede konsulent ydelser.

Udover samarbejdet med ledere og konsulenter i Career teamet kommer du til at arbejde tæt sammen med vores regionschefer, afdelingschefer og konsulenter fordelt på 11 afdelinger rundt på Sjælland herunder vores udandsafdeling.

Du kan læse mere på www.jks.dk

For at realisere vores vækstambitioner har det afgørende betydning, at du formår at drive forretning med lige dele fokus på salg og leverance.

Udover dit team er der tilknyttet to fuldtidssælgere på Sjælland, som sælger Career ydelser med reference til vores afdelingschef for salg (Career). Derudover er der tilknyttet en Business to Government chefkonsulent.

I tæt samarbejde med alle dine kollegaer i Staffing skal du sikre eget salg i afdelingen samt fordele opgaver og videreudvikle samarbejdet med Staffing.

Konsulenterne er hjemmehørende i to sideordnede forretningsområder Career og Staffing under henholdsvis rekrutteringschefen og regionschefen, hvor du som afdelingschef vil have ansvaret for JKS Career.

Det er vigtigt, at du forstår vigtigheden af et nært, positivt og tillidsfuldt samarbejde mellem konsulenterne, således at ressourcerne bruges bedst muligt, så afdelingen realiserer såvel salgs- som indtjeningsmål og budgetter.

Vores største forventning er, at du sikrer en løbende dialog og rapportering til begge forretningsområder samt opbygger en tværgående og positiv teamånd, hvor alle konsulenterne arbejder efter ét fælles mål og fælles succes.

Afdelingscheferne bliver således "den samlende faktor" i dagligdagen på JKS kontoret i København.

Arbejdsopgaver:

  • Sikre retningen af vores salg samt ressourcer
  • Løbende opfølgning på salget samt koordinering af salgsindsatserne
  • Du deltager selv aktivt i salget med både booking og afholdelse af kundebesøg
  • Synliggørelse af JKS
  • Deltagelse i relevante netværk og messer
  • Opfølgning og krydssalg i relation til rammeaftaler
  • Motivation og samarbejdsrelationer konsulenterne i mellem
  • Koordinering og retning i løbende dialog med rekrutteringschefen
  • Udarbejdelse af en strategi for vækst og indtjening i hele området
  • Sikre positionering på hele Sjælland hos relevante kunder

Vores nye afdelingschef kan med fordel have erfaring fra branchen. Der kan også være andre salgs- og ledelsestilgange til stillingen.

Det vigtigste er, at du har lyst til at blive en rigtig JKS'er med passion, dedikation og mest af alt en meget ambitiøs tilgang på egne og teamets vegne.

Du bor i Storkøbenhavn og har erfaring med salg, hvor du formentligt har et stort og interessant personligt netværk - gerne med salg af serviceydelser eller lignende.

En af nøglerne til succes i jobbet er fleksibilitet, da jobbet ofte kræver en ekstraordinær indsats i særdeleshed i opbygningsfasen.

Profilen:

  • Du har erfaring med træning og coaching af konsulenter
  • Du har med succes lavet high performance teams
  • Du formår at sammensætte et team med de rette kompetencer og kemi samt løbende optimere processer og forretningsgange
  • Du er hands on leder (spillende træner), som delvist driver teamet ved egen indsats
  • Minimum tre års erfaring med ledelse
  • Dokumenterede salgsresultater
  • Du trives i en hektisk hverdag med stor omskiftelighed
  • Resultatorienteret og vedholdende
  • Du er positiv af sind og ser altid muligheder frem for begrænsninger

Hvorfor vælge JKS Career?

  • Du bliver et vigtigt omdrejningspunkt for vores videre succes
  • Du arbejder på en fast, attraktiv løn, som naturligvis forhandles individuelt
  • Du trives godt med mange forskellige typer mennesker

Få plads til at vokse med JKS

JKS er 100 % danskejet og blandt Skandinaviens stærkeste bemandings- og rekrutteringsvirksomheder.

Vi er vokset til at være dansk erhvervslivs foretrukne samarbejdspartner, fordi vi hver dag styrker vores kunders konkurrencekraft gennem bemandings- og vikarløsninger - samt målrettet rekruttering på alle niveauer og til alle brancher.

Vi har siden begyndelsen i 1995 prioriteret lokalt kendskab og personlig kontakt højest. Derfor er vi altid tæt på kunder og kandidater med godt 40 lokale afdelinger i Danmark - samt afdelinger i Sverige og Norge.

Hos JKS tror vi på, at udvikling og realisering af enhver virksomheds potentiale starter og stopper med at have de helt rigtige medarbejdere ombord.

Vi tilbyder derfor en spændende og udfordrende hverdag med masser af personlig ansvar, udvikling og muligheder for dig, der kan og vil.

Du får branchens bedste netværk, værktøjer og kolleger - i en vækstorienteret organisation med en flad struktur, hvor vi altid forventer effektivitet, troværdighed og engagement af hinanden.

Sådan vokser vi bedst. Både som mennesker og virksomhed. Kan du se potentialet?

Ansøgning og kontakt:

Ansøgning og relevante dokumenter bedes sendt pr. mail til: 199mrp001@jks.dk

Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtaler og forbeholder os muligheden for at indkalde kandidater inden ansøgningsfristens udløb.

Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte rekrutteringschef Michael Rosenhøj Pedersen fra JKS Career på telefonnummer 6163 07 80.

 

Lukket for ansøgninger Gem job
Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.