Find job

Bliv administrativ assistent til revisionsafdeling for storkunder - hos PwC i Hellerup

Jeg har det bedst, når andre forventer meget af mig.  

Vil du have en 37-timers stilling i et stort revisionshus, hvor du samarbejder tæt med vores revisorer og supporterer koncernrevisioner i vores afdeling for storkunder? 

Det går rigtig godt i PwC. I den forbindelse mangler vi dig, der kan udføre administrative opgaver og dermed aflaste og hjælpe dine nye kolleger. 

Vær med til at etablere en ny funktion

Du bliver sammen med 2 kolleger en del af en ny funktion, hvor du får ansvaret for at supportere revisionsteams. Du arbejder fra kl. 8.30-16.30. 

Fordi dine opgaver er nye for os, vil din rolle løbende udvikle sig. Derfor får du chancen for at påvirke dine opgaver, så vi sammen kan udvikle den nødvendige strukturering og standardisering af opgaveløsningen. 

Du aflaster revisorerne

I dagligdagen kommer du til at supportere en række faste revisorer – både gennem tilbagevendende administrative opgaver samt specialopgaver og ledelsessupport. Her bliver en stor del af din opgave at holde struktur, når vi laver koncernrevisioner, og bevare overblikket over de mange opgaver med både korte og længere deadlines. Dine opgaver spænder bredt og dækker eksempelvis: 

  • Fremskaffelse af information og dokumentation.
  • Tilpasning af fx præsentationer, revisionsplaner og koncernrevisionsinstrukser mv.
  • Udarbejdelse af lister, oversigter og tabeller til strukturering af koncernrevisionsopgaver.
  • Mødeforberedelse samt andre administrative opgaver vedr. rejser, møder, repræsentation mv.
  • Faktureringer, opfølgning på sagsøkonomi og udarbejdelse af opgørelser.
  • Opfølgning på actions fra partner og manager-møder. 

Vores krav er lige så store som dine

Som administrativ assistent er det vigtigt, at du har lyst til at løse tilbagevendende opgaver, ligesom du har et godt øje for tal. Der er mange indgange til stillingen, men du: 

  • har praktisk erfaring med tal og økonomi, det kan fx være som bogholder, controller eller lignende
  • er en rutineret bruger af MS Office-pakken – både Excel, PowerPoint og Word
  • behersker dansk og engelsk flydende i både tale og skrift. 

Herudover er du detaljeorienteret og struktureret, så du kan holde styr på revisorernes opgaver og eje dele af deres sager fra A-Z – fx når du sikrer, at underskrifter, dateringer mv. er korrekte i materialer. 

Samtidig synes du virkelig godt om at samarbejde og levere høj service. På den måde skaber du værdi, fordi du løfter bestemte opgaver for revisorerne. Og derfor er du en kollega, som vi ser meget frem til at møde.  

Er du PwC?

PwC er stedet, hvor de største talenter møder erhvervslivets beslutningstagere. Vores tre forretningsområder er revision, skat og rådgivning, og vi har en unik markedsposition. I Danmark får du ca. 1.900 kolleger, der kombinerer deres store faglighed med en stærk evne til at bygge relationer, skabe værdi og levere kvalitet. Vi er ambitiøse, stiller store krav og arbejder sammen for hele tiden at blive skarpere. Med 223.000 kolleger i 157 lande har du aldrig langt til viden og udvikling. Succes skaber vi sammen. Er du PwC? 

Sådan ansøger du

Har ovenstående fanget din interesse, så send venligst din ansøgning samt CV via knappen nedenfor.

Lukket for ansøgninger Gem job
Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.