Find job

Sales Coordinator

Er du struktureret, og kan du lide at løse administrative opgaver? Vil du være en del af et skarpt og dedikeret salgsteam i et stærkt, internationalt modebrand? 
 

SELECTED FEMME søger en selvstændig og struktureret salgskoordinator, der skal assistere vores sælgere og servicere vores Key Accounts på vores tysktalende markeder – Tyskland, Østrig og Schweiz. 

Jobbet 

Du bliver en del af et dynamisk team i SELECTED FEMMEs salgsafdeling, hvor du vil blive en central nøgleperson i mange henseender. Dit primære arbejdsområde bliver at assistere vores salgsansvarlige, vores sælgere og vores Key Accounts i en dynamisk og travl hverdag.  

Du vil dagligt skulle varetage selvstændige administrative og salgsrelaterede opgaver på tværs af afdelingen og sikre, at de bliver udført optimalt og effektivt. Dine opgaver inkluderer opfølgning på leverancer, ordrebehandling samt sikring af, at vores salgsorganisation og kunder modtager alle nødvendige informationer. Du bliver ansvarlig for den administrative håndtering af udvalgte Key Accounts og fungerer som bindeled mellem kunder, salgsteam og SELECTED FEMMEs indkøbsafdeling. 

Dine arbejdsopgaver inkluderer: 

  • At være kontaktperson for diverse administrative anliggender for vores salgsteams på de forskellige markeder 
  • Daglig kontakt til SELECTED FEMMEs interne afdelinger, herunder Salg, Indkøb, Logistik, Marketing etc. 
  • Opfølgning og videreformidling af nøgletal 
  • Daglig varefordeling, ordretjek samt opfølgning på, at alle indkøb er placeret korrekt og i rette mængder 
  • Skabe struktur i et team med forskellige arbejdsmetoder og processer 
  • Diverse ad hoc-opgaver. 

Kvalifikationer 

  • Flydende dansk og tysk i skrift og tale.  
  • Erfaren bruger af Microsoft Office-pakken, herunder Excel og PowerPoint. 
  • Tal- og forretningsforståelse. 
  • Kendskab til mode- eller detailbranchen er en fordel. 

Din profil 

Da du får en bred kontaktflade internt hos SELECTED FEMME, lægger vi vægt på, at du er serviceminded, imødekommende og proaktiv. Det er afgørende, at du kan trives i en administrativ rolle med mange systemer og arbejdsmetoder, der skal struktureres. Du har endvidere sans for detaljen og formår at skabe overblik for dit team. 

Vi er en virksomhed i konstant forandring, hvilket stiller krav til dit overblik og din evne til at skabe struktur i en kreativ og travl hverdag. Derfor er det vigtigt, at du er fleksibel, forstår at prioritere dine opgaver, samt at du kan arbejde selvstændigt og finde løsninger og muligheder. 

Vi glæder os til at høre fra dig 

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Per Lorenzen på telefon +45 52 15 56 21. Ellers så send os din ansøgning og dit CV hurtigst muligt og senest d. 20. oktober 2017. Vi behandler ansøgninger og indkalder løbende til samtale.  

Arbejdssted: Brande 
 

About SELECTED  

SELECTED is a unisex brand Nordic by heart. We create fashion rooted in the leading trends, while positioning ourselves as a strong, authentic brand with a minimalistic expression and a clear focus on quality. We provide the fashion-conscious individuals of today – different as they may be – with contemporary styles infused with edge.   

Our journey started in 1997, and with 43 retail stores we have not ceased to expand. We are established in 27 markets that fit our brand personality and have more than 2500 wholesalers worldwide with attractive locations. More than 200 dedicated colleagues work hard every day to make sure that SELECTED is one step ahead and constantly developing.  

SELECTED is part of the worldwide fashion company BESTSELLER. For more information, please go to www.selected.com or www.about.bestseller.com.  

 

Lukket for ansøgninger Gem job
Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.