Find job

Erfaren HR-konsulent

DLR Kredit søger en erfaren HR-konsulent til en nyoprettet stilling. HR-konsulenten får det primære ansvar for videreudvikling og implementering af HR-koncepter og tiltag på personaleområdet generelt. Et andet centralt opgaveområde er den løbende kompetenceudvikling og udvikling af DLRs organisation, ledelse og medarbejdere med afsæt i DLRs værdier.

Om stillingen

HR-funktionen er et væsentligt fokusområde for DLR som led i en fortsat udviklingsproces for organisationen. Du bliver en central og bærende kraft i strukturering og implementering af løsninger og tiltag vedrørende personalet bredt set. Dit arbejdsområde indebærer et tæt samarbejde med lederen for direktionssekretariatet og DLRs øvrige afdelinger.

Du kommer til at have stor indflydelse på personaleområdets fortsatte udvikling i en proces, der vil involvere hele organisationen med dig som sparringspartner og personalepolitisk ambassadør for DLRs kultur og værdier.

Dine primære arbejdsopgaver vil omfatte varetagelse af DLRs personalepolitiske og overenskomstmæssige forhold og udmøntning heraf i personalehåndbog mv. Du vil fremme kompetence-, medarbejder- og ledelsesudvikling samt understøtte medarbejderudviklingssamtaler og gennemførelse af de ”svære” samtaler. Stillingen indeholder en fin kombination af personaledrift og udviklingsopgaver, herunder forandringsprocesser. I dette krydsfelt skal du agere og få forankret tiltagene i organisationen med afsæt i DLRs værdier. For at få succes i stillingen, skal du kunne skabe en god platform for den løbende drift samt initiere og understøtte organisationsudviklingen blandt ledere og medarbejdere.

Du har

  • let ved hurtigt at opnå organisatorisk og forretningsmæssig forståelse
  • et selvstændigt drive, gode samarbejdsevner og godt humør
  • et godt overblik og mestrer at håndtere mange bolde i luften
  • god kvalitetssans i din opgaveløsning
  • en struktureret adfærd og passende detaljeorientering
  • gode kommunikationsevner, er visionær og vant til at ”drive” HR-projekter

Du har en relevant uddannelse på akademisk niveau, og du har mindst 5 års dokumenteret og relevant erhvervserfaring – gerne fra den finansielle sektor.

Samarbejde på tværs

Arbejdet foregår i tæt samarbejde og sparring med øvrige afdelinger i DLR, hvorfor du har stærke relationelle kompetencer og en god gennemslagskraft. Af natur er du nysgerrig og har nemt ved at komme i dialog med kolleger og øvrige interessenter.

Du kan naturligvis præge dit eget jobindhold – det afhænger primært af dine kompetencer og kvalifikationer. Du refererer til underdirektøren for direktionssekretariatet.

Tiltrædelse januar 2018

Hvis du har masser af energi, interesse og kompetencerne til at gøre en forskel, er dette et udfordrende job for dig, og du vil indgå i et uformelt miljø med dedikerede kolleger, hvor kommandolinjerne er korte.

Personaleforholdene er gode i henhold til overenskomsten mellem FA og Finansforbundet. Gage efter kvalifikationer. Herudover pension, sundhedsforsikring mv. Arbejdsstedet er Nyropsgade 21, 1780 København V.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du rette henvendelse til den eksterne konsulent Thor N. Callesen på tlf. 2128 0596.

Din motiverede ansøgning og dit CV skal mærkes ”Erfaren HR-konsulent” og sendes snarest til tnc@callesenconsulting.dk. Alle ansøgninger bliver behandlet fortroligt, og DLR Kredit bliver ikke informeret om din identitet uden din forudgående accept.

DLR Kredit er et realkreditinstitut med speciale i udlån til landbrug og erhverv. DLR finansierer produktionslandbrug, skovbrug, dambrug, gartnerier og alle typer erhvervsejendomme samt andelsboliger og vindmøller. DLR Kredit beskæftiger 160 medarbejdere i Nyropsgade 21 og 40 vurderingssagkyndige. Se endvidere www.dlr.dk

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

København

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.