Find job

Account Manager

Som en del af CCT Marketing kommer du til at indgå i et team af 60 dygtige kolleger fordelt over hele verden. CCT marketing specialiserer sig i markedsføring via de sociale medier og søgemaskiner. Vi arbejder i øjeblikket i 8 forskellige lande, med fokus på ejendomsmæglerbranchen, rekruttering og bilindustrien. Din base vil være på CCTs kontor i København, hvorfra du vil være i tæt samarbejde og dialog med vores kunder inden for ejendomsmæglerbranchen. Som Account Manager er dit job at håndtere vores kundeforhold og fungere som kontaktpunkt for vores kunder. Derudover vil du være ansvarlig for at uddanne, vejlede og støtte alle brugere af vores teknologi, inden for ejendomsmæglerbranchen i Danmark.

Stillingen

Vi søger en vigtig bidragyder til vores team, som Account Manager. Du vil som udgangspunkt rapportere direkte til vores COO i Dublin og have en bred vifte af kundeopgaver i den banebrydende ende af digital markedsføring. Vi har en veletableret kundebase i Danmark, og vi har brug for en Account Manager til at styrke og opretholde de gode relationer vi har til vores kunder. Dit job er at bevare CCTs rolle som en strategisk partner, der kontinuerligt skaber konkurrencefordele for vores kunder.

Om dig:

Du har interesse for at arbejde tæt sammen med store kunder og evnen til at interagere professionelt med alle niveauer af en organisation. Du er interesseret i teknologi og en bachelorgrad i markedsføring eller et beslægtet felt. Du er klar til at håndtere kundens behov og har fremragende lytte-, præsentations- og forhandlingsevner. Du har evnen til at identificere og prioritere kundernes forskellige problemstillinger, mens du holder fokus på at levere resultater til kundens deadline. Du formår at følge op på flere prioriteter samtidig.

Forudsætninger:

Kandidater skal opfylde følgende: • Evnen til at engagere kunder og præsentere løsninger til vigtige interessenter 

  • Evnen til at administrere flere projekter og stadig have et skarpt øje for detaljer
  • Arbejdskendskab til MS Office
  • Fremragende interpersonelle og offentlige taleegenskaber
  • En bachelorgrad i markedsføring eller et beslægtet felt er en fordel
  • Gode engelsk færdigheder (både skriftligt og mundtligt)
  • Mestre flydende dansk, både i skrift og tale
  • Kendskab og erfaring med følgende er en fordel:
    Account Management principper
    Kunde-succes håndtering
    SoMe markedsføring
  • Kørekort

Account Manager arbejdsopgaver:

  • Uddannelse, vejledning og support af alle brugere af vores teknologi i Danmark •
  • Udvikle og opretholde kunderelationer
  • Implementere og sikre integration af vores tjenester hos kunder
  • Udvikle kendskab til markedet og konkurrenterne
  • Identificer muligheder for at udvide samarbejde og service til vores kunder
  • Administrere alle aspekter af kundeforholdet og identificere muligheder for forbedring
  • Præsentere nye funktioner og tjenester for at forbedre eksisterende forhold •
  • Overvåg det daglige kundeforhold og juster efter behov

Personlige egenskaber:

  • Vindermentalitet
  • Menneske kender
  • Selvstarter
  • Struktureret
  • Ærlig og loyal
  • Effektiv
  • Positiv, med gode kommunikationsevner

Hvad vi tilbyder:

  • Muligheden for at være en nøglespiller i et internationalt selskab
  • Konkurrencedygtig løn
  • Årlig bonus
  • Syntetisk aktieprogram
  • Muligheden for at blive en del af en spændende rejse sammen med firmaets grundlæggere

Lokation: Danmark (København)

Løn: Forhandles

Kontrakt: Permanent, fuld tid

Start: Snarest

Ansøg venligst med CV og motiveret ansøgning til sa@cct-marketing.com Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Sofie Aagaard på: 61276386

Søg jobbet her Gem job
Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.