Find job

HR Business Partner

Badenoch & Clark søger for Alstom en erfaren, selvstændig og alsidig HR Business Partner, som er vant til at arbejde i en international organisation med en stor global kontaktflade.

Har du lyst til at komme med på en spændende og udfordrende rejse og sætte Alstom på det danske landkort?

Alstom er i en stor vækst og transformationsproces i Danmark, HR funktionen har været varetaget centralt fra Sverige, men med den vækst der forventes i løbet af det næste korte stykke tid og de spændende globale HR initiativer der skal udrulles i Danmark, ønsker man nu at få en HR Business Partner ombord i den danske organisation der kan drive HR lokalt.
På nuværende tidspunkt er der 60 medarbejdere i den danske organisation, hvoraf en stor del er expats, der forventes at være 80 medarbejdere i marts 2018, størstedelen på danske kontrakter.
Dine arbejdsopgaver vil være mangeartede og du vil have stor indflydelse og råderum over din hverdag og hvordan opgaverne skal udføres. Du vil blive en del af det danske Management Team og vil referere til  den nordiske HR Direktør, som er bosiddende i Sverige.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

  • Rekruttering
  • Kontakt med uddannelsessteder og generelt pleje lokale netværk
  • Employer branding
  • Håndtering af Expats, herunder relocation, arbejdstilladelser m.v.
  • Udarbejdelse af kontrakter
  • Tæt samarbejde med de globale HR kollegaer om projekter
  • Arbejde med retention
  • Opdatere medarbejderhåndbog
  • Håndtere pension, forsikring og korrekt indberetning af løn
  • Implementere og løbende opdatere HR-processer
  • Støtte ledere i lokale HR anliggender

Vi tilbyder dig: 

At blive en del af en international virksomhed i vækst, og få en hverdag i et inspirerende og multinationalt velfungerende team.

  • At være med til at forme HR funktionen i Danmark og skabe et solidt HR-fundament
  • En hverdag du I høj grad er med til at sætte rammerne for og definere
  • En rolle med store udviklingsmuligheder, både nationalt og internationalt
  • En lønpakke med bl.a. god pensionsordning, bonus og sundhedsforsikring

Vi forventer:

  • 7-10 års erfaring fra en lignende HR-rolle
  • At du er vant til at begå dig i et internationalt og multinationalt miljø
  • At du er flydende på såvel dansk som engelsk (fransk er en fordel, men intet krav)
  • At du har et solidt netværk og godt kendskab til danske arbejdsmarkedsregler m.v.
  • At du trives i en dynamisk hverdag med mange bolde i luften
  • At du har gennemslagskraft, pondus og arbejder selvstændigt
  • At du er viljestærk og dedikeret i dit arbejde
  • At du trives med at udfordre det eksisterende og tænke kreativt og ud af boksen

Interesseret? Alstom samarbejder med Badenoch & Clark på denne position. Så hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen eller søger anden information, kontakt venligst Kristine Salter – Head of Perm Placement på: kristine.salter@badenochandclark.dk eller +45 38 38 12 92. Hvis du ønsker at søge denne stilling, benyt venligst denne hjemmeside.


The future of transportation is already here.Alstom, with recorded sales of 7.3 billion in the 2016/17 fiscal year, is the world leader in integrated transport systems and continues to push the boundaries of innovation & digital solutions for transportation systems and e-mobility.  We are at the forefront of providing sustainable modes of transport with the largest range of rail solutions in the market.  Headquartered in France, we are present in over 60 countries and today employ 32,800 people worldwide. For more information, please visit:http://www.alstom.com/

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Copenhagen

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.