Find job

Projektleder til drift, vedligehold og reinvesteringsprojekter

Vil du være med til at forene drift, vedligehold og investeringer i metroen? Har du lysten og kompetencerne til at sikre at vores små og store projekter kommer i mål?  Vil du  være med til at sikre at der altid er overblik og status på porteføljen af reinvesteringsprojekter, samt sikre at alle projekter implementeres ud fra bedste praksis?  Og kan du lide at skabe resultater i et tværfagligt miljø i samarbejde med dygtige specialister?

Metroselskabet og Hovedstadens Letbane søger med tiltrædelse hurtigst muligt en stærk projektleder til en nyoprettet stilling.

 Du vil indgå i enheden Systemer og Drift (SO), der følger op på driftskontrakten og har kontakten til vores driftsentreprenører, samt følger op på installering af tekniske løsninger og endelig ibrugtagning af disse. Vi koordinerer alle ændringer på metroen, herunder alle arbejder der udføres af 3. part. Derudover deltager vi i projektering, driftsudbud og mobilisering af Cityringen og Letbanen. Du skal arbejde med et område, der er i et felt med internationale samarbejdspartnere, og som har stor betydning for, at metroen drives og vedligeholdes bedst muligt i dag og i fremtiden. Du kommer således til at arbejde på et område, der påvirker mange københavneres hverdag.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Videreudvikle værktøjer til brug for prioritering af projekter op imod strategiske målsætninger samt medvirke ved udarbejdelse af processer for mål-, projekt- og porteføljestyring
  • Samarbejde med kolleger om udarbejdelsen af projektbeskrivelser, projektoplæg, investeringsoplæg, finansieringsbeskrivelser samt projektporteføljeoplæg mv.
  • Opfølgning på status på projekter og portefølje op imod selskabets formelle krav til projekter samt aftalt økonomi og tidsplaner mv.
  • Deltage i tværgående projekter

Kvalifikationer 

  • Relevant uddannelsesmæssig baggrund på bachelor eller kandidatniveu, og gerne med  fokus på drift
  • Projektledererfaring, herunder  gerne erfaring indenfor projektporteføljestyring  i en organisation, hvor sikkerhed, pålidelighed og effektivitet er vigtigste faktorer
  • Har analytisk sans og erfaring med at trække essensen ud af datamateriale og formidle det på en forståelig, overskuelig, målrettet og interessant måde
  • Erfaring i at samarbejde med tekniske specialister og opfølgning på leverancer i tekniske og politiske organisationer
  • Gode formuleringsevner mundtligt og skriftligt på både på dansk og engelsk

 Vi søger en kollega der er

  • God til at samarbejde med mange forskellige faggrupper og ledelseslag
  • Ansvarlig - og kan både arbejde selvstændigt og i mindre teams
  • Systematisk, analytisk, omhyggelig og præcis i sit arbejde
  • Er resultatorienteret, engageret, nysgerrig og har gåpåmod

Vi tilbyder

Et spændende og udfordrende job i en dynamisk organisation i udvikling, fleksible og attraktive ansættelsesvilkår samt dygtige og gode kolleger.

Ansøgningsfrist mandag d. 23. oktober. Vi forventer at afholde jobsamtaler torsdag d. 26. oktober. 

For yderligere information om jobbet kontakt Thomas Bech Roskjær på tlf. nr. 7242 4976 eller Teddy Frank på tlf. nr. +45 2965 9162

Bemærk: Vi modtager kun ansøgninger via vores rekrutteringssystem. Send din ansøgning via "Søg jobbet her".

Ansøgningsfrist:

23-10-2017

Arbejdssted:

Ørestad

Kontaktperson:
Teddy Frank
Telefon: +45 33111700
Thomas Bech Roskjær
Telefon: +45 3311 1700
Hjemmeside:

www.m.dk

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

København

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.