Find job

Økonomiassistent (deltids)

Lad os starte ved begyndelsen. Vi laver møbler. Men vi er ikke et traditionelt møbelfirma. Vi er en designvirksomhed med fokus på kreativitet i alt, hvad vi laver. Vores team af prisbelønnede designere lægger hele deres sjæl i designet af vores unikke kollektioner, der er fyldt med personlighed og kærlighed. 

Når du besøger vores butikker vil vi forføre alle dine sanser med inspirerende installationer, bløde veloursofaer, cool mixtapes, økologisk kaffe og chokolade, vidunderlige dufte og selvfølgelig det bedste inden for New Scandinavian Design.  

Du finder vores inspirerende konceptbutikker i Danmark, Tyskland, Norge, Sverige, Holland, Schweiz, Belgien, Østrig og snart Frankrig. Og gennem vores webshop kan vi tilbyde levering til alle EU-lande. Vi er også glade for at have dygtige samarbejdspartnere over hele verden, der sælger udvalgte designs fra vores kollektion i deres flotte designbutikker. Og hver dag finder vi nye venner til B2B-listen.

Bolia.com er en international og ambitiøs virksomhed i kraftig udvikling. For at styrke vores finansafdeling søger vi nu endnu en dynamisk kollega til at hjælpe afdelingen med de mangeartede opgaver og deadlines. 

Stillingen er på ca. 20 timer om ugen og er placeret på vores internationale hovedkontor i Aarhus.       

Dine nye udfordringer:  

Er du en passioneret og struktureret kollega med fingeren på pulsen og sans for detaljen. Trives du i et kreativt, resultatorienteret og dynamisk miljø? Har du erfaring med bogholderi eller revision? Så er der her en mulighed for at søge nye spændende udfordringer hos Bolia.com.  

Du vil få en stor kontaktflade såvel inden for som uden for organisationen. Det er afgørende, at du har gode samarbejdsevner og formår at holde hovedet koldt og humøret højt, når der er travlt. 

Stillingen som økonomiassistent:                               

Dine ansvarsområder bliver mangeartede og omfatter bl.a.:

  • Bogføring og kontering af bilag
  • Controlling opgaver
  • Debitoropfølgning
  • Procesoptimering
  • Bankafstemninger
  • Kreditorafstemninger
  • Øvrigt almindeligt bogholderiarbejde

Med direkte reference til Int. Finance Director vil du arbejde i et ungt og dynamisk team. I afdelingen er der pt. 3 dygtige kolleger og du bliver en del af et meget engageret og serviceminded team.  

Din baggrund:

Du har en faglig uddannelse som matcher ovenstående, men det vigtigste er, at du har indgående praktisk erfaring med ovennævnte områder – både controlling og bogholderi. Du vil med din erfaring hurtigt være selvkørende ifht. opgaverne. Kendskab til Axapta/Dynamics AX eller Navision og Microsoft Office-pakken vil være et stort plus.

Du evner at samarbejde i teamet, samtidig med at du selvstændigt varetager dine ansvarsområder. Du er initiativrig og resultatorienteret, og kan prioritere de mange bolde du har i luften. Din arbejdsstil er systematisk og med sikker sans for detaljen.

Som person er du udadvendt, serviceminded, energisk og god til relationer. Ingen opgaver er for små eller store. Vi har rigtig travlt, så det er vigtigt at du kommer med masser af energi og engagement. At du arbejder med stor effektivitet og trives i en hektisk hverdag er derfor et must.

Du behersker engelsk på skrift såvel som tale.

Du tilbydes:  

  • Et spændende og udfordrende job i en international innovativ virksomhed.  
  • Et af Europas mest progressive designbrands med et stort internationalt markedspotentiale.  
  • Dygtige og kompetente kolleger samt en ung virksomhed bygget på positive værdier.  
  • Et job med et stort ansvar og indflydelse samt rig mulighed for personlig udvikling.  

Yderligere information:   

Samtaler vil blive afholdt løbende   

Vil du vide mere om jobbet er du velkommen til at kontakte Finance, Customer Service & Logistics Director Jens D. Abrahamsson på tlf. +45 2486 3284 

Du er velkommen til at udforske www.bolia.com for at lære os meget bedre at kende. 

Vi ser frem til at høre fra dig.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Aarhus

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.