Find job

Partner Account Manager

På vegne af vores kunde i Nordsjælland, som er en hardware producent af IT udstyr, søger vi en Partner Account Manager som bliver ansvarlig for salg til SMB markedet via definerede forhandlere i samarbejde med distributørerne af virksomhedens produkter. 

Jobbet:

Der er primært tale om en udekørende funktion i salgsafdelingen, der varetager salg og rådgivning af hardware, service samt software løsninger. Du bliver med reference til den nordiske chef ansvarlig for dit eget budget med salg til en defineret målgruppe af forhandlere og slutkunder på SMB markedet i hele Danmark, hvor der primært arbejdes med salg og opfølgning, men også sekundært gennem rådgivning og træning.

Af konkrete arbejdsopgaver og ansvarsområder kan nævnes:

  • Forretningsudvikling i form af salg, rådgivning og opfølgning rettet mod både nuværende samt potentielt nye forhandlere og slutkunder. 
  • Bearbejdelse af potentielle slutkunder/leads i samarbejde med forhandlerne 
  • Opfølgning på loyalitetsprogrammer og kampagner 
  • Tæt kommunikation og samarbejde med samarbejdspartnerne af virksomhedens produkter gennem fælles salgs- og marketing aktiviteter. 
  • Løbende udvikling af account/business planer i samarbejde med forhandlerne 
  • Rådgivning og træning af salgspersonale hos forhandlere og distributører 
  • Administrative opgaver i form af tilbud, rapportering, registreringer og opdatering af CRM systemet (Salesforce.com) med kunde information etc. 

Dine kvalifikationer: 

?Du har minimum nogle års erfaring og succesfulde dokumenterede salgs-resultater med fra lignende stilling med business-to-business forhandler salg, suppleret med erfaring for bearbejdelse af potentielle slutkunder (gerne fra IT eller den finansielle branche). Du taler og skriver flydende dansk og har godt kendskab til engelsk (skrift og tale). Desuden har du interesse for IT-området og er vant til at benytte et CRM system (gerne Salesforce.com). 

Endvidere forventer vi, at 

  • Du er udadvendt og sælgende 
  • Du behersker samtaleteknik (kan styre en samtale) og er god til at håndtere indvendinger 
  • Du er god til at kommunikere på alle niveauer og er serviceminded 
  • Du fremtræder troværdig 
  • Du besidder et højt drive og engagement 
  • Du er salgs- og resultatorienteret (high roller) 
  • Du arbejder struktureret og med fokus på kontinuitet og opfølgning 
  • Du er målrettet, initiativrig og arbejder selvstændigt med den rette prioritering. 
  • Du søger selv viden og svar inden du spørger. 

Vi tilbyder: 

  • En selvstændig og spændende stilling i et travlt og uformelt internationalt miljø med forskellige internationale udviklingsmuligheder 
  • En stor kontaktflade med samarbejdspartnere og nordiske kollegaer 
  • En løn pakke med fast løn, mulighed for firmabil eller kørselsgodtgørelse, provision samt pensionsordning med sundhedsforsikring. 

Adecco IT Consulting er en enhed i Adecco A/S, der er specialiseret i at levere højtkvalificerede IT-specialister til et meget bredt udsnit af kunder. Adecco A/S er Danmarks førende HR-partner. Adecco tilbyder specialiserede personaleløsninger i form af fleksible vikarløsninger, rekruttering til faste stillinger og  outplacement. Adeccos mål er værdiskabende og unikke løsninger skabt i tæt samarbejde med vore kunder og kandidater. Læs mere om Adecco på: www.adecco.dk

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Nordsjælland

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.