Find job

Regnskabsassistent deltid søges

til veletableret advokatvirksomhed i København K.

Beskrivelse

På et mindre advokatkontor med administration som speciale, bliver du, som en af fire i afdelingen ansvarlig for regnskabsmæssige opgaver, der er knyttet til administrationen af ejendommene.

Arbejdsopgaver

  • Bogføring
  • Løn
  • Afstemninger
  • Betalinger
  • Indberetninger
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Der er her tale om en mindre veldrevet advokatvirksomhed, der arbejder kvalitetsfokuseret men med mennesket i centrum. Alle tager del i den daglige drift med deres respektive arbejdsområder, men der er også stor forståelse for, at man løfter i flok. Man har en meget fleksibel indstilling og holdning til arbejdstider så længe de opgaver, der ligger i medarbejdernes portefølje bliver fulgt til dørs.

Personlige kompetencer

Du har fokus på at tingene gjort. Du har en faglig ballast, der tillader dig at dosere din tid samtidig med, at du har overskud til at træde til, der hvor hjælpen er mest påkrævet. Du anerkender nødvendigheden af at løfte i flok, og du stiller dine kompetencer til rådighed, som også dine kolleger gør, så alle lander de opgaver, som de har ansvaret for.

IT-kompetencer

C5 og gerne erfaring med et eller flere lønsystemer

Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk.

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Søg jobbet her Gem job
Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.