Find job

Global Lean Konsulent til AVK Holding

For vores kunde AVK Holding søger vi en dygtig og erfaren Global LEAN konsulent

AVK har fra topledelsen besluttet at rette ekstraordinært fokus på LEAN. Med reference til Global Lean Manager Birgitte Torben vil du blive et vigtigt omdrejningspunkt i forhold til implementering, træning og opfølgning i alle de globale selskaber.

Du bliver en vigtig del af AVK koncernens nye LEAN organisation, og med din metodiske og strukturerede tilgang skal du medvirke til at sætte retningen for LEAN aktiviteterne i hele koncernen.

Du forstår vigtigheden af at sælge det gode budskab omkring LEAN, således at dine kollegaer føler sig engagerede og motiverede til at arbejde videre med LEAN projektet lokalt.

Dette fordrer naturligvis ejerskab lokalt, men også feedback og sparring på yderligere tiltag.

AVK Holding

AVK koncernen udvikler, producerer og sælger ventiler, brandhaner og tilbehør til vand- og gasforsyning, spildevandsbehandling, brandbekæmpelse og industri.

AVK's kerneforretningsområde er produktion af ventiler, hydranter og fittings til vand- og gasforsyning, spildevand og brandbekæmpelse samt procesvand.

Ved hjælp af avanceret teknologi i både produkter og processer har koncernen opnået den højeste standard inden for kvalitetsprodukter og service.

AVK koncernen er familieejet og har hovedsæde i Galten mellem Aarhus og Silkeborg. AVK koncernen beskæftiger mere end 3100 medarbejdere i over 80 produktions- og salgsselskaber verden over.

Læs mere på www.avkvalves.com

Stillingen

Du vil få ansvar for at udarbejde/bidrage med LEAN tiltag, som udvikler og inspirerer dine kollegaer til LEAN aktiviteter, hvor løbende forbedringer er en naturlig del af hverdagen.

Du vil i tæt samarbejde med forskellige dele af organisationen gennemføre de planlagte forbedringer løbende.

Som facilitator/underviser bliver din rolle at motivere og inspirere medarbejderne og derved sikre det rette engagement og lokale ejerskab, således at målsætninger opnås som planlagt.

Det er således vigtigt, at du har erfaring med og brænder for inspirerende og effektiv formidling og kommunikation.

Den Globale LEAN organisation er ny, og derfor er alle muligheder åbne for at skabe best-in-class resultater. For den rette kollega vil der være store muligheder for at udvikle og bruge alle sine evner i en spændende og succesfuld virksomhed.

Du vil få en stor og international kontaktflade/netværk, hvor LEAN begrebet er helt nyt, og med forankring i topledelsen er alle forudsætningen for succes skabt.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Udvikling at værktøjer, koncepter, metoder samt best practice til alle selskaber
  • Biddrage med strukturelle metoder til at højne effektivitet gennem LEAN værktøjer
  • Arbejde med Value Stream Mapping samt analysere og identificere gaps mellem nuværende og ønsket situation - og i forlængelse heraf planlægge indsatser for at indfri potentialet
  • Udvikle LEAN kompetencer i organisationen via train-the-trainer principperne
  • Udvikle og implementere systematisk problemløsning i samarbejde med organisationen
  • Organisere og gennemføre Kaizen events/workshops
  • Forestå den årlige globale LEAN Summit Conference for koncernens interne LEAN konsulenter
  • Backoffice opgaver som vedligehold af LEAN SharePoint site

Hvem er du?

  • Du er ingeniør eller har anden relevant uddannelse
  • Du har minimum 5 års erfaring
  • Gerne erfaring med Strategy Deployment
  • Du trives med og har mulighed for rejseaktivitet (30%) af arbejdstiden
  • Kommunikation, undervisning og formidling falder dig naturligt
  • Du trives med rollen som facilitator, og det motiverer dig at skabe engagement og ejerskab, således der skabes solid forankring i organisationen
  • Du er initiativrig med højt energiniveau og stærkt personligt drive
  • Du kan håndtere de "bløde" værdier i forandringsprocessen
  • Du arbejder selvstændigt, struktureret og vedholdende med fokus på høj kvalitet i alle leverancer
  • Du formår at kommunikere effektivt og respektfuldt både skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk - på alle niveauer på tværs af organisationen

Du tilbydes en udfordrende stilling i en international virksomhed i vækst, hvor du kommer til at arbejde med de dygtigste medarbejdere på de forskellige forretningsområder.

Du vil med udgangspunkt fra Galten (tæt på Århus og motorvej) få en spændende og unik stilling med stærke teknologier samt mulighed for at få afgørende indflydelse på virksomhedens Business Support systemer.

Du vil komme til at arbejde med forskellige kulturer i en international organisation, hvor der hersker en dynamisk og uhøjtidelig stemning

Ansøgning

JKS Career er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag pr mail til 199mrp002@jks.dk

Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte rekrutteringschef Michael Rosenhøj Pedersen på telefon +45 61 630 780.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Galten

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.